Επικοινωνία Μητσοτάκη - Ιερώνυμου για την Αγία Σοφία
Ο Έλληνας πρωθυπουργός και ο Αρχιεπίσκοπος συζήτησαν για τις περαιτέρω ενέργειες στις οποίες θα προβούν κυβέρνηση και εκκλησία
Με τον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ.κ. Ιερώνυμο επικοινώνησε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης. Σύμφωνα με κυβερνητικές πηγές οι δυο άνδρες «συζήτησαν διεξοδικά τη βέβηλη μετατροπή της Αγίας Σοφίας σε τζαμί και τις περαιτέρω ενέργειες στις οποίες θα προβούν Κυβέρνηση και Εκκλησία».
Διαβάστε ακόμη
Με «δώρα» ο Τραμπ στην Άγκυρα τον Ιούλιο: Πώς «βλέπει» η Αθήνα τις εξελίξεις
Βίντεο - ντοκουμέντο από τη στιγμή που πέφτει το πυροσβεστικό ελικόπτερο στη λίμνη Αώου
Εφιάλτης στη Βενεζουέλα: Αυξάνονται δραματικά τα θύματα - Τουλάχιστον 164 νεκροί και πάνω από 970 τραυματίες
«Το χέρι του Θεού»: Ο ερασιτέχνης φωτορεπόρτερ και η ιστορία πίσω από την εμβληματικότερη φωτογραφία όλων των Παγκοσμίων Κυπέλλων
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



