Κικίλιας: Μάσκα και σε εξωτερικούς χώρους αν δεν τηρούνται αποστάσεις - Θέμα φιλότιμου
«Είναι θέμα φιλότιμου και ατομικής προσπάθειας, έτσι ώστε να τα καταφέρουμε τόσο καλά όπως τα έχουμε καταφέρει μέχρι σήμερα», σημείωσε ο υπουργός🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

«Φοράμε τις μάσκες μας, πλένουμε τα χέρια μας και κρατάμε τις αποστάσεις σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους», δήλωσε ο υπουργός Υγείας Βασίλης Κικίλιας, προσερχόμενος στη Βουλή όπου συζητείται το νομοσχέδιο του υπουργείου Υγείας. «Όταν, σε εξωτερικούς χώρους δεν μπορούμε να κρατήσουμε τις αποστάσεις, φοράμε και εκεί μάσκες», πρόσθεσε.
«Δεν καταλαβαίνω, χρειάζεται ειδική διάταξη, νόμοι, πρόστιμα και ποινές για να κάνουμε το προφανές και να σώσουμε ανθρώπινες ζωές; Είναι θέμα φιλότιμου και ατομικής προσπάθειας, έτσι ώστε να τα καταφέρουμε τόσο καλά όπως τα έχουμε καταφέρει μέχρι σήμερα», κατέληξε ο υπουργός, όπως αναφέρει το ΑΠΕ - ΜΠΕ.
Διαβάστε ακόμη
10 χρόνια Brexit: Οι «κρυφές» επιπτώσεις, η αναδιαμόρφωση της βρετανικής πραγματικότητας και ο 7ος πρωθυπουργός
«Ή θα νικήσουμε ή θα νικήσουμε»: Πλήθος κόσμου στο Σύνταγμα για τα Προσφυγικά και τον Αριστοτέλη Χαντζή
Ο Ερντογάν «βάζει πλώρη» για νέα 7ετή θητεία: Πώς σκοπεύει να... ξεγελάσει το Σύνταγμα
Υπόθεση κανιβαλισμού στη Βουδαπέστη: 30χρονος έκλεβε ανθρώπινα μέλη από νοσοκομείο - Σοκάρουν οι εικόνες από το σπίτι του
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



