Σε καραντίνα Γεωργιάδης - Παπαθανάσης: Ηρθαν σε επαφή με κρούσμα κορονοϊού
Όπως ανακοίνωσε το υπουργείο, λίγα λεπτά πριν την αναχώρηση για Θεσσαλονίκη κι ενώ δεν είχαν συναντήσει ακόμη τον πρωθυπουργό, ενημερώθηκαν ότι σε υπηρεσιακή συνάντηση που είχαν χθες στο υπουργείο με επενδυτές από το εξωτερικό, ο ένας εξ αυτών διαγνώστηκε θετικός στον κορονοϊό🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Σε καραντίνα τέθηκαν ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων Άδωνις Γεωργιάδης και ο αναπληρωτής υπουργός, Νίκος Παπαθανάσης, καθώς υπάρχει πιθανότητα να έχουν προσβληθεί από κορονοϊό. Οι δύο άνδρες επρόκειτο να συνοδεύσουν τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη στη σημερινή του επίσκεψη στη Θεσσαλονίκη όπου θα έχει συναντήσεις με τους παραγωγικούς φορείς της πόλης.
Όπως ανακοίνωσε το υπουργείο, λίγα λεπτά πριν την αναχώρηση για Θεσσαλονίκη κι ενώ δεν είχαν συναντήσει ακόμη τον πρωθυπουργό, ενημερώθηκαν ότι σε υπηρεσιακή συνάντηση που είχαν χθες στο υπουργείο με επενδυτές από το εξωτερικό, ο ένας εξ αυτών διαγνώστηκε θετικός στον κορονοϊό.
«Τηρώντας απόλυτα το υγειονομικό πρωτόκολλο και οι δύο ανεχώρησαν ήδη για απομόνωση στο σπίτι τους έως ότου σύμφωνα με το πρωτόκολλο του ΕΟΔΥ διαγνωστούν αρνητικοί», καταλήγει η ανακοίνωση.
Κρατικός παραλογισμός: 8 στους 10 πληγέντες από τον «Ιανό» στην Καρδίτσα κινδυνεύουν να επιστρέψουν τις αποζημιώσεις
Κτηματολόγιο: Φιέστα για την «ολοκλήρωση» εν μέσω σφοδρών αντιδράσεων - «Βουνό οι εκκρεμότητες», λένε οι εργαζόμενοι
Σκληρό ροκ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης για την οικονομία - Τι πυροδοτεί τη σύγκρουση
ΠΑΣΟΚ και ΕΛ.Α.Σ. σε τροχιά σύγκρουσης για την ηγεμονία στην Κεντροαριστερά
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




