Ο Άδωνις Γεωργιάδης έκανε «επιθεώρηση» σε εμπορικά κέντρα
Τι είδε και τι διαπίστωσε ο υπουργός Άδωνις Γεωργιάδης κατά την επίσκεψή του σε Εμπορικά Κέντρα🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Επίσκεψη σε εμπορικά κέντρα έκανε κατά την πρώτη ημέρα της επαναλειτουργίας τους, σήμερα Σάββατο 24 Απριλίου, ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνις Γεωργιάδης.
Όπως έγραψε στα μέσα κοινωνικης δικτύωσης ο υπουργός Άδωνις Γεωργιάδης: «Πήγα σε μερικά από τα μεγάλα Εμπορικά Κέντρα που ανοίξαμε σήμερα. Θέλω να συγχαρώ για την τήρηση των μέτρων και τους πελάτες και τις επιχειρήσεις. Παρά την βροχή η κίνηση στα μαγαζιά είχε ξεκινήσει αλλά όλα κυλούν ομαλά. Αν κάνουμε όλοι μας το εμβόλιο όλα θα πάνε καλά»
Διαβάστε επίσης: Μητσοτάκης: Επιστρέφουμε στη μεσαία τάξη αυτά που της πήρε ο ΣΥΡΙΖΑ
Διαβάστε ακόμη
Έξι νεκροί από σοκαριστική σύγκρουση δύο ελικοπτέρων στη Βραζιλία - Μεταξύ των θυμάτων ο διάσημος τραγουδιστής Oliver Tree
Συναγερμός στο Τέξας: Επέστρεψε το «ανθρωποφάγο» παράσιτο μετά από δεκαετίες
10/10 ούτε ο νικητής του «Εκατομμυριούχου»: Αν κάνεις πάνω από 8/10 στο πιο δύσκολο κουίζ του Μουντιάλ είσαι διάνοια
Απέραντη θλίψη για τον μικρό Γιαννάκη: Έφυγε από τη ζωή μετά από γενναία μάχη έξι ετών με τον καρκίνο
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



