Κυρανάκης για νέο ΚΟΚ: Εξοντωτικά πρόστιμα σε περίπτωση «υποτροπής»
Αναφέρθηκε και στη χρήση των λεωφορειολωρίδων από τα ταξί, αποκαλύπτοντας ότι «η εισήγηση του ΟΑΣΑ που έχω στα χέρια μου είναι να απαγορευτούν πλήρως τα ταξί - Εγώ πρότεινα μια ενδιάμεση λύση»🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά ┋

Σημαντικές αλλαγές στο σύστημα επιβολής προστίμων και ελέγχου των παραβάσεων του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (Κ.Ο.Κ.) ανακοίνωσε ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών, Κώστας Κυρανάκης. Έμφαση δίνεται στην αυστηροποίηση των ποινών και την αξιοποίηση της τεχνολογίας για την παρακολούθηση των οδηγών.
Βασικό στοιχείο του νέου πλαισίου είναι η εισαγωγή της έννοιας της υποτροπής. Ο κ. Κυρανάκης διευκρίνισε ότι τα πρόστιμα θα είναι "εξοντωτικά" για τη δεύτερη και την τρίτη παράβαση, σηματοδοτώντας μια πιο σκληρή στάση απέναντι στους παραβάτες.
Ο αναπληρωτής υπουργός ανακοίνωσε ότι εντός Ιουλίου θα τεθούν σε λειτουργία 380 κάμερες από την Περιφέρεια Αττικής. Επιπλέον, από τον Σεπτέμβριο, θα ακολουθήσει η εγκατάσταση καμερών σε μεγάλες λεωφόρους και φανάρια, με στόχο την καταγραφή των παραβάσεων σε πραγματικό χρόνο.
Συμπληρωματικά, ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών αναφέρθηκε στην ψηφιοποίηση των διαδικασιών, εξηγώντας ότι η ηλεκτρονική κλήση «θα έρχεται μέσω της θυρίδας του πολίτη. Έτσι είτε σε σταμάτα ο αστυνομικός στον δρόμο είτε έρχεται ψηφιακή κλήση, θα γνωρίζεις ότι εντός μιας 5ετιας έχεις 3 υποτροπές».
Υπερβολική ταχύτητα - Τι είπε ο Κυρανάκης για τις νέες κυρώσεις
Στη συνέχεια ο κ. Κυρανάκης έδωσε βάρος στις νέες κυρώσεις για υπερβολική ταχύτητα, λέγοντας πως «στη νέα ποινή για όσους τρέχουν με πάνω από 200χλμ./ώρα, από την πρώτη φορά το πρόστιμο είναι 1.200 ευρώ και υπάρχει αφαίρεση διπλώματος για 1 έτος».
Επιπλέον, ανακοίνωσε αυστηρότερους ελέγχους στις επιχειρήσεις ενοικίασης οχημάτων στα νησιά, επισημαίνοντας ότι «δεν νοικιάζουν κράνη ενώ έχουν υποχρέωση να το κάνουν».
Κλείνοντας, ο Κώστας Κυρανάκης αναφέρθηκε στη χρήση των λεωφορειολωρίδων από τα ταξί, αποκαλύπτοντας ότι «η εισήγηση του ΟΑΣΑ που έχω στα χέρια μου είναι να απαγορευτούν πλήρως τα ταξί. Εγώ πρότεινα μια ενδιάμεση λύση: να μην στερήσουμε το έσοδο στους οδηγούς ταξί και άρα να μπορούν να πάρουν επιβάτη αν μπουν για λίγο στη λεωφορειολωρίδα και έχω κάνει και μια υποχώρηση να μπορούν να αφήνουν επιβάτη πίσω από λεωφορεία».
Σε τροχιά γενικευμένων κινητοποιήσεων οι αγρότες σε όλη τη χώρα - Εντείνεται η πίεση στο κυβερνητικό επιτελείο
Διπλό φονικό στη Φοινικούντα: Πώς ήρθε στο προσκήνιο ο ανιψιός για ηθική αυτουργία - Στη Βούλα οι συλλήψεις
Σε επτά κλινικές στην Ελλάδα το σπέρμα του δότη με το «γονίδιο του καρκίνου» - Τι είχε εντοπίσει γιατρός το 2020
Δικαστικός κλητήρας επέδωσε αγωγή για χρέη σε αγρότη στο μπλόκο των Πράσινων Φαναριών
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



