Μητσοτάκης: Τηλεφωνική επικοινωνία με τον εμίρη του Κατάρ για τις εξελίξεις στη Μέση Ανατολή
Όσα συζήτησαν οι δύο ηγέτες
Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης είχε νωρίτερα σήμερα (24/3) τηλεφωνική επικοινωνία με τον εμίρη του Κατάρ, σεΐχη Ταμίμ μπιν Χαμάντ Αλ-Θάνι και συζήτησαν τις τελευταίες εξελίξεις στο Ιράν, στην ευρύτερη περιοχή της Μέσης Ανατολής και ιδιαίτερα στον Λίβανο.
Ο πρωθυπουργός υπογράμμισε την ανάγκη για αποκλιμάκωση και διπλωματία, τονίζοντας ότι ενδεχόμενη πρόοδος στον διάλογο θα μπορούσε να συμβάλει καθοριστικά στην περιφερειακή σταθερότητα και στην ενίσχυση της ενεργειακής ασφάλειας.
Τα σχολιά σας δημοσιεύονται άμεσα με δική σας ευθύνη. Το ΕΘΝΟΣ θα παρεμβαίνει και τα προσβλητικά σχόλια θα διαγράφονται
Διαβάστε ακόμη
Η γενιά που άλλαξε τις drag νύχτες στην Ελλάδα
Μια ανάσα από την υπογραφή; Στην Τεχεράνη διαπραγματευτές του Κατάρ για τη συμφωνία
Μητσοτάκης: Η μάχη με τη διαφθορά δεν κερδίζεται με ευχολόγια - Δεν υπάρχουν άβατα, ούτε ανέγγιχτοι
Άγριο έγκλημα στα Εξάρχεια: Ψάχνουν τις κάμερες οι αστυνομικοί - Τούρκος το 25χρονο θύμα
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



