• Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube ChannelFollow us on FaceBookFollow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStoreΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
BREAKING NEWS:
Νέος πρόεδρος της Κολομβίας ο ακροδεξιός Εσπριέγια - Η στήριξη του Τραμπ, η σκληρή γραμμή και τα επεισόδια στο ΚάλιΠυροβολισμοί σε λύκειο στις Φιλιππίνες - Τρεις νεκροί και τουλάχιστον πέντε τραυματίεςΜαρουσάκης: Επιμένουν τα μελτέμια - Δεν «αγγίζει» την Ελλάδα το ευρωπαϊκό κύμα καύσωναΣεισμός 4,2 Ρίχτερ στα ανοικτά της Ζακύνθου
Πρωινή ενημέρωση: ➔ Δείτε τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων | ➔ Μάθετε περισσότερα για τον καιρό σήμερα | ➔ Εορτολόγιο: Ποιοι γιορτάζουν σήμερα
Homepage ┋   Πολιτική   ┋   31.07.2019 11:33
Newsroom
Newsroom

Καραμανλής: Αποβράσματα όσοι δεν πληρώνουν εισιτήριο στο Μετρό (vid)

«Δεν είναι δυνατόν να μπαίνουμε τσάμπα στο Μετρό», σημείωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών

🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό   ┋

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής (copyright: Eurokinissi/Στέλιος Μίσινας)
Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής (copyright: Eurokinissi/Στέλιος Μίσινας)
Προσθέστε το ΕΘΝΟΣ στη Google

Στο φαινόμενο της επιβίβασης στο Μετρό χωρίς την πληρωμή εισιτηρίου αναφέρθηκε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής. Σε μία από τις πρώτες συνεντεύξεις του ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών σημείωσε ότι «πρέπει να νιώθει ως απόβρασμα της κοινωνίας, όποιος πολίτης μπαίνει στο Μετρό χωρίς εισιτήριο». Μάλιστα, προανήγγειλε ότι το υπουργείο θα οργανώσει καμπάνια για να περιοριστούν τα φαινόμενα των πολιτών που χρησιμοποιούν τα Μέσα χωρίς εισιτήριο. 

«Αυτό που σκεφτόμαστε να κάνουμε, είναι κάτι το οποίο έχει συμβεί στη Γαλλία και την Αμερική, είναι να υπάρξει μια πολύ μεγάλη διαφημιστική καμπάνια για τους λεγόμενους τζαμπατζήδες. Το ζήτημα δεν είναι να έρθω εγώ να σε πιάσω, το ζήτημα είναι ότι ο ίδιος ο άνθρωπος που κάνει αυτή την πράξη πρέπει να νιώθει ως απόβρασμα της κοινωνίας. Δεν είναι δυνατόν να μπαίνουμε τσάμπα στο Μετρό», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Καραμανλής, μιλώντας στον ΣΚΑΪ. 

Ακούστε το συγκεκριμένο απόσπασμα στο 15:34

Διαβάστε ακόμη

Πέθανε ο αγαπημένος ηθοποιός, Παύλος Κουρτίδης - Η ανακοίνωση του Σπύρου Μπιμπίλα

Η Ευρώπη «καίγεται»: Κύμα καύσωνα με θερμοκρασίες άνω των 40 βαθμών - Τι ισχύει για την Ελλάδα

Διεθνές δίκτυο «764»: Ο εφιάλτης του ψηφιακού σαδισμού και των εκβιασμών στην Ελλάδα

VARος τελικά για το ποδόσφαιρο η τεχνολογία – Γιατί ο Βασιλιάς των σπορ πάσχει από σοβαρό αυτοάνοσο;

επόμενο άρθρο
#TAGS
  • Κώστας Καραμανλής
  • εισιτήρια
  • μετρό
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr