Κορονοϊός: Πειραματική ρωσική μέθοδος με εισπνοή κοκτέιλ αερίων 92 βαθμών
Πρόκειται για εισπνεόμενο μίγμα αερίων με βάση το ήλιο🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Νέα πειραματική μέθοδος η οποία εκτιμάται ότι αδρανοποιεί τον κορονοϊό, άρχισε να εφαρμόζεται από πολυμελή επιστημονική ομάδα σε ασθενείς του Κεντρικού Νοσοκομείου Πρώτων Βοηθειών της Μόσχας «Σκλιφασόφσκι» και έχει προκαλέσει, σύμφωνα με την ανακοίνωση που μεταδίδει το ρωσικό πρακτορείο ΤΑΣΣ, διεθνές ενδιαφέρον από πολλές χώρες.
Κατά το δημοσίευμα, πρόκειται για εισπνεόμενο μίγμα αερίων με βάση το ήλιο, το οποίο χορηγείται αφού θερμανθεί στους 92 βαθμούς Κελσίου και μπορεί να γίνει ανεκτό από τον οργανισμό για θεραπείες διάρκειας 15 λεπτών.
Οι εμπνευστές της μεθόδου εκτιμούν ότι η θερμότητα αδρανοποιεί τον κορονοϊό, διευκολύνει την μικροκυκλοφορία ειδικά στους πνεύμονες και το αναπνευστικό σύστημα και θα μοιάζει με μια επίσκεψη σε σάουνα!
Μίγματα οξυγόνου-ηλίου χρησιμοποιούνται από τη δεκαετία του 1930 για την αντιμετώπιση αναπνευστικών διαταραχών και ασθενειών, καθώς και για την αποσυμπίεση δυτών σε ειδικές κάψουλες βαρομετρικής πίεσης.
Σεισμοί και πολιτική: Πώς οι κυρώσεις στη Βενεζουέλα θα επηρεάσουν τις επιχειρήσεις ανθρωπιστικής βοήθειας
Αγώνας δρόμου στο παρά πέντε για να καλυφθούν υγειονομικά τα νησιά με προσωπικό και ΕΚΑΒ
Η μάχη χαρακωμάτων εντός ΒΔ, το άδειασμα σε Αβραμόπουλο και το πήγαινε - έλα στελεχών σε ΠΑΣΟΚ και ΕΛΑΣ
Τα γαλάζια «ανοίγματα» σε Καραμανλή και τα μηνύματα σε Σαμαρά: Διήμερη εξόρμηση στη Μεσσηνία
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




