Οι ΗΠΑ εκκενώνουν το προξενείο στη νότια Τουρκία - Αποχωρεί το μη απαραίτητο προσωπικό
«Το αμερικανικό προξενείο στα Αδανα ανέστειλε όλες τις υπηρεσίες του»🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Σήμερα το Στέιτ Ντιπάρτμεντ, ανακοίνωσε ότι τις προξενικές τους υπηρεσίες στη νότια Τουρκία ανέστειλαν οι ΗΠΑ και ζήτησαν από το μη απαραίτητο διπλωματικό προσωπικό τους να εγκαταλείψει την περιοχή «εξαιτίας των κινδύνων για την ασφάλεια».
«Στις 9 Μαρτίου 2026 το Στέιτ Ντιπάρτμεντ έδωσε εντολή στους μη απαραίτητους εργαζόμενους της αμερικανικής κυβέρνησης και τα μέλη των οικογενειών τους να αποχωρήσουν από το γενικό προξενείο στα Αδανα εξαιτίας των κινδύνων για την ασφάλεια. (…) Το αμερικανικό προξενείο στα Αδανα ανέστειλε όλες τις υπηρεσίες του», ανέφερε η ανακοίνωση, η οποία ενθαρρύνει και όλους τους Αμερικανούς που βρίσκονται στη νοτιοανατολική Τουρκία να εγκαταλείψουν την περιοχή.
Is it really coming home? Η Αγγλία παλεύει με τα... φαντάσματά της και στο Μουντιάλ 2026
Ο Χάρι Στάιλς πνίγηκε με νερό επί σκηνής σε συναυλία στο Λονδίνο - Ανησυχία από το κοινό
Υπόγεια αναδόμηση στα δεξιά της ΝΔ: Ο Σαμαράς πατάει το κουμπί για τη δημιουργία νέου κόμματος
Ακραίοι άνεμοι στην Αττική: Δέντρο καταπλάκωσε όχημα με οδηγό στη Μιχαλακοπούλου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



