Ρωσία: Γονείς άφησαν μωρό στο μπαλκόνι και πέθανε από το κρύο
Οι γονείς άφησαν το μωρό στο μπαλκόνι για να κοιμηθεί σε καθαρό αέρα, για τουλάχιστον 5 ώρες (!)🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Συγκλονισμένη είναι η κοινή γνώμη στη Ρωσία, με τον τραγικό θάνατο ενός βρέφους 7 μηνών, το οποίο πέθανε στο μπαλκόνι του σπιτιού του από το κρύο, όπου και το άφησαν οι γονείς του. Σύμφωνα με όσα μεταδίδει το BBC, το μωρό ήταν στο καροτσάκι του στο μπαλκόνι, εκτεθειμένο σε πολικές θερμοκρασίες που άγγιζαν ακόμη και τους -7 βαθμούς Κελσίου, στην περιοχή Khabarovsk της Ρωσίας.
Οι Αρχές της χώρας έχουν διατάξει έρευνα, ενώ συγκλονίζουν οι πρώτες μαρτυρίες που αναφέρουν ότι οι γονείς άφησαν το μωρό στο μπαλκόνι για να κοιμηθεί σε καθαρό αέρα, για τουλάχιστον 5 ώρες (!). Το τραγικό περιστατικό ανάγκασε το υπουργείο Υγείας να εκδώσει ανακοίνωση με την οποία καλεί τους πολίτες να μην αφήνουν τα μωρά τους εκτεθειμένα στο κρύο. Σύμφωνα με το ίδιο δημοσίευμα, αποτελεί «πάγια» τακτική - εκτός από τη Ρωσία - και στις σκανδιναβικές χώρες να αφήνουν τα μωρά σε εξωτερικό χώρο, θεωρώντας πως τους κάνει καλό.
Και μη χειρότερα...
Πηγή: BBC
Πού θα πέσουν και πού θα ανέβουν οι βάσεις - Η πρώτη εικόνα για Νομική και Ιατρική
«Ήταν μακριά το νοσοκομείο»: Η σοκαριστική απολογία της μητέρας του 3χρονου Άγγελου στην Κρήτη για τα βασανιστήρια στο παιδί
Πώς είναι να σε λένε Ντέβιντ Ντάμερ και να είσαι αδελφός του πιο διαβόητου κανίβαλου;
Αυτό είναι το πιο απομονωμένο Airbnb του κόσμου: Το πλωτό κατάλυμα που έγινε viral και η... παγίδα
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



