Κοροναϊός: «Μαύρη» Δευτέρα για τους 500 πλουσιότερους ανθρώπους - Έχασαν 139 δισ. ευρώ
Σχεδόν 5 δισ. δολάρια έχασε ο ισχυρός άνδρας της Amazon Τζεφ Μπέζος🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

«Μαύρη» ήταν η χθεσινή Δευτέρα για τους 500 πλουσιότερους ανθρώπους του πλανήτη, οι οποίοι έχασαν 139 δισ. δολάρια λόγω του πανικού που επικράτησε στα διεθνή χρηματιστήρια, εξαιτίας της εξάπλωσης του κοροναϊού.
Σύμφωνα με το Fortune, η συγκεκριμένη κατάσταση οδήγησε στη συρρίκνωση των περιουσιών των πλουσιότερων ανθρώπων του πλανήτη. Ο πρόεδρος της Amazon, Τζεφ Μπέζος, έχασε πάνω από 4,8 δισ. δολάρια, ο Γάλλος μεγιστάνας Μπερνάρ Αρνό της LVMH έχασε αντίστοιχο ποσό, ο διευθύνων σύμβουλος τoυ ομίλου Inditex, Αρμάνσιο Ορτέγα, έχασε 4 δισ. δολάρια, ενώ οι υπόλοιποι που συμπληρώνουν την πρώτη δεκάδα έχασαν τουλάχιστον 2,3 δισ. δολάρια έκαστος.
Διαβάστε ακόμη
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




