(από αριστερά) Honda Civic Type R, Mini JCW GP, Hyundai i30 N, Ford Focus ST (youtube)

Honda Civic Type R Vs Mini JCW GP Vs Hyundai i30 N Vs Ford Focus ST – Οι νικητές μιας κόντρας

Κυρίες και κύριοι, τέσσερα δίλιτρα, καυτά hatchbacks μάχονται για τον τίτλο του πρωταθλητή. Η αλήθεια της αναμέτρησης σε τρεις δοκιμασίες δίνει απαντήσεις και απόλυτους νικητές

Τα καυτά hatchbacks -είτε πεντάθυρα είτε τρίθυρα- θα αποτελούν πάντα μια ξεχωριστή κατηγορία, αλλά και μόνιμο αντικείμενο πόθου πολλών οδηγών. Ταυτόχρονα, πάντα στις συζητήσεις των ανθρώπων που ζουν με οκτάνια θα υπάρχει μια ερώτηση: «Ποιο είναι το κορυφαίο»;

Τη συγκεκριμένη απάντηση, που δεν είναι εύκολη, τη δίνει μια καλά οργανωμένη κόντρα από την ιστοσελίδα carwow, σε ελεγχόμενο και ασφαλές περιβάλλον – ποτέ «αγώνες» σε δημόσιους δρόμους. Αφορμή για αυτή την κόντρα των δίλιτρων hothatches, με την κίνηση να μεταδίδεται στους μπροστινούς τροχούς, στάθηκε η παρουσίαση του νέου MINI GP των 306 ίππων, σε μια παρτίδα με γνωστούς αντιπάλους. Το αναγνωρισμένο Honda Civic Type R, το value for money Hyundai i30 N -ok, με  μια αναβαθμισμένη έκδοση 300 plus ίππων- αλλά και το βελτιωμένο, από τη Mountune, Ford Focus ST για το οποίο καλπάζουν 330 άλογα.

Το νέο Mini John Cooper Works GP αποτελεί το ισχυρότερο μοντέλο που κυκλοφόρησε ποτέ η φίρμα. Θα κυκλοφορήσει μόνο σε 3.000 μονάδες, ενώ φέρει τον δίλιτρο τετρακύλινδρο κινητήρα απόδοσης 306 ίππων, με 450 Nm ροπής διαθέσιμα από τις 1.750 σ.α.λ. έως 4500 σ.α.λ. Η κίνηση στέλνεται στον μπροστά άξονα μέσω 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου και ενός κατ’ επιλογήν μπλοκέ διαφορικού.

Το Honda Civic Type R φορά έναν δίλιτρο τετρακύλινδρο turbo κινητήρα απόδοσης 320 ίππων και 400 Nm ροπής. Η κίνηση μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς, μέσω 6τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου. Ενός απόλυτου κιβωτίου, πιο σωστά.

Το Hyundai i30 N διαθέτει επίσης δίλιτρο T-GDI turbo κινητήρα, ο οποίος συνδυάζεται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων και ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό. Χάρη στη βελτίωση την οποία έχει υποστεί, βγάζει 325 άλογα και 550 Nm ροπής. Ναι. 550 «κιλά», δεν είναι λάθος typing.

Τέλος, το Ford Focus ST φορά 2,3-λίτρων τετρακύλινδρο turbo κινητήρα και αποδίδει, με βελτίωση, 330 ίππους και 515 Nm ροπής. Ο κινητήρας συνδυάζεται με 6τάχυτο, ακριβέστατο, μηχανικό κιβώτιο - με το οποίο δεν χάνεις αλλαγή.

Η κόντρα αυτή χωρίστηκε σε τρία σκέλη: στην επιτάχυνση από στάση, την επιτάχυνση εν κινήσει και τη δοκιμασία της επιβράδυνσης. Ποιο, λοιπόν, από τα τέσσερα hatches είναι ταχύτερο στην επιτάχυνση, τόσο από στάση όσο και ρολαριστά, ποιο ρίχνει «άγκυρες» και φρενάρει καλύτερα;

Το βίντεο που ακολουθεί, έχει όλες τις απαντήσεις

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ ΝΕΟ APP ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ Ethnos.gr - App Store Ethnos.gr - Google Play
ΣΧΟΛΙΑ <% totalComments %>
ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Tο ethnos.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετεί τις απόψεις αυτές. Διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύει συκοφαντικά, υβριστικά, ρατσιστικά ή άλλα σχόλια που προτρέπουν σε άσκηση βίας. Επίσης, σχόλια σε greeklish και κεφαλαία δεν θα δημοσιεύονται ενώ το ethnos.gr, όταν και όπου κρίνει, θα συμμετέχει στον διάλογο.

Δείτε εδώ τους όρους χρήσης.

Προσθήκη Σχολίου
<% replyingComment.name %>
Ακύρωση
Το σχόλιό σας έχει προωθηθεί για έγκριση
Αυτός ο ιστότοπος προστατεύεται από το reCAPTCHA και ισχύουν η Πολιτική Απορρήτου και οι Όροι Παροχής Υπηρεσιών της Google.

NETWORK

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΕΞΥΠΝΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ