BMW και Daimler συνεργάζονται για την επόμενη μέρα

BMW και Daimler συνεργάζονται για την επόμενη μέρα

Επίσημη συμφωνία συνεργασίας για την ανάπτυξη τεχνολογιών αυτόνομης οδήγησης υπέγραψαν το BMW Group και η Daimler AG

Ξεκινούν και επίσημα τη συνεργασία τους στην αυτοματοποιημένη οδήγηση οι δύο γερμανικοί κολοσσοί της αυτοκινητοβιομηχανίας, το BMW Group και η Daimler AG, καθώς εκπρόσωποί τους υπέγραψαν συμφωνία για μακροπρόθεσμη στρατηγική συνεργασία για την από κοινού εξέλιξη νέων τεχνολογιών υποστήριξης του οδηγού και αυτοματοποιημένης οδήγησης (έως επιπέδου 4, κατά SAE). Εξετάζεται επίσης η επέκταση της συνεργασίας σε υψηλότερα επίπεδα αυτοματοποίησης, σε αστικές περιοχές και κέντρα πόλεων, κάτι που φανερώνει το μέγεθος του εγχειρήματος, στο οποίο θα ενταχθεί μία διευρυνόμενη πλατφόρμα για αυτοματοποιημένη οδήγηση. Η συνεργασία είναι επίσης ανοιχτή σε άλλους κατασκευαστές υποσυστημάτων (OEM) και τεχνολογικούς εταίρους, στους οποίους τα αποτελέσματα των ερευνών θα διατίθενται κατόπιν αδείας.

Έτσι, περισσότεροι από 1.200 ειδικοί - με έδρα τους κέντρα όπως το BMW Group Autonomous Driving Campus στο Unterschleissheim, κοντά στο Μόναχο, το Mercedes-Benz Technology Centre (MTC) στο Sindelfingen και το Daimler Testing & Technology Centre στο Immendingen - θα ενώσουν τις δυνάμεις τους, επικεντρώνοντας τις προσπάθειές τους στην ανάπτυξη μιας κλιμακούμενης αρχιτεκτονικής για συστήματα υποστήριξης οδηγού, συμπεριλαμβανομένων αισθητήρων, στη δημιουργία ενός κοινού κέντρου δεδομένων για την αποθήκευση, διαχείριση και επεξεργασία δεδομένων και στην ανάπτυξη λειτουργιών και λογισμικού.

Κύριος στόχος της συνεργασίας είναι το ταχύ λανσάρισμα της τεχνολογίας που αναμένεται να έχει εξέχουσα θέση σε συστήματα επιβατικών αυτοκινήτων για ιδιώτες πελάτες από το 2024. Οι δύο εταιρίες θα εφαρμόζουν ανεξάρτητα τις τεχνολογίες στα αντίστοιχα μοντέλα τους.

Προτεραιότητα στην Ασφάλεια για την Αυτόνομη Οδήγηση

Σε συνεργασία με τις εταιρίες Aptiv, Audi, Baidu, Continental, Fiat Chrysler, HERE, Infineon, Intel και Volkswagen, το BMW Group και η Daimler δημοσίευσαν μία λευκή βίβλο με τίτλο Safety First for Automated 2 Driving. Πέραν του ότι αναφέρεται σε όλα τα μέτρα ασφάλειας για την αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 3/4 κατά SAE, η βίβλος λανσάρει επίσης ένα σύστημα ανιχνευσιμότητας, το οποίο καλύπτει από τον πρωταρχικό στόχο – δηλαδή να είναι ασφαλέστερη από το μέσο οδηγό – μέχρι τους ατομικούς στόχους ασφάλειας των διαφόρων εξαρτημάτων. Η βίβλος δημοσιεύτηκε στις 2 Ιουλίου 2019.

Αυτόνομη οδήγηση στο BMW Group

Το BMW Group ασχολείται με την αυτοματοποιημένη οδήγηση από το 2006, και έχει δημιουργήσει μία ελεύθερη πλατφόρμα με ειδικούς επιστήμονες και προμηθευτές OEM, με σκοπό την εξέλιξή της και τη χρήση της σε αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής. Από το 2017, όλες οι σχετικές δραστηριότητες έχουν συγκεντρωθεί στο Campus Αυτόνομης Οδήγησης στο Unterschleissheim, βόρεια του Μονάχου. Το προηγμένο, ευέλικτο λογισμικό που χρησιμοποιείται στο Campus θα επιταχύνει την ανάπτυξη της πλατφόρμας και αναμένεται θέσει νέα πρότυπα στη βιομηχανία.

Σημειώστε ότι πάνω από το 70% των αυτοκινήτων δοκιμών σε όλο τον κόσμο, πειραματίζονται με αυτήν την τεχνολογία συλλέγοντας δεδομένα με σκοπό τη βελτίωση της μηχανικής μάθησης με τεχνητή νοημοσύνη (AI) μέσω προσομοιώσεων και δοκιμών νέων λειτουργιών Επιπέδου 2 – 5 στο δρόμο. Η γενιά των τεχνολογιών που σήμερα είναι σε εξέλιξη θα εφαρμοστεί στη μαζική παραγωγή, σε αυτοκίνητα Επιπέδου 3, το 2021 στο BMW iNEXT, το οποίο θα προσφέρει επίσης δυνατότητες Επιπέδου 4 για πιλοτικά προγράμματα.

Αυτόνομη οδήγηση στην Daimler AG

Η Daimler AG εργάζεται πάνω σε προγράμματα εξέλιξης οχημάτων όχι μόνο Επιπέδου 3, Επιπέδου 4 και 5. Επί μακρόν ηγέτης στα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας, η εταιρία ανέπτυξε εξ αρχής τα συστήματά της, ως επί το πλείστον εσωτερικά. Το 2019, θα λανσάρει στο San José, Silicon Valley, το πρώτο της πιλοτικό πρόγραμμα με την Bosch, για αυτοοδηγούμενα οχήματα (Επίπεδα 4/5) σε περιβάλλον πόλης. Αυτό θα είναι το επόμενο ορόσημο στο πλαίσιο της υπάρχουσας συνεργασίας μεταξύ των δύο εταίρων. Στις αρχές της επόμενης δεκαετίας, η Daimler θα φέρει στην αγορά όχι μόνο οχήματα αυτοματοποιημένης οδήγησης (Επίπεδο 3) αλλά και πλήρως αυτόνομα (Επίπεδο 4/5). Σημειώνουμε ότι η Daimler είναι ο μοναδικός κατασκευαστής στον κόσμο που μπορεί να εφαρμόσει αυτόνομη οδήγηση σε οποιαδήποτε κατηγορία, από επιβατικά αυτοκίνητα και van μέχρι λεωφορεία και φορτηγά, επομένως βασίζεται σε κλιμακούμενες λύσεις για την επίτευξη της αυτοματοποιημένης οδήγησης.

ΣΧΟΛΙΑ <% totalComments %>
ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Tο ethnos.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετεί τις απόψεις αυτές. Διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύει συκοφαντικά, υβριστικά, ρατσιστικά ή άλλα σχόλια που προτρέπουν σε άσκηση βίας. Επίσης, σχόλια σε greeklish και κεφαλαία δεν θα δημοσιεύονται ενώ το ethnos.gr, όταν και όπου κρίνει, θα συμμετέχει στον διάλογο.

Δείτε εδώ τους όρους χρήσης.

Προσθήκη Σχολίου
<% replyingComment.name %>
Ακύρωση
Το σχόλιό σας έχει προωθηθεί για έγκριση
Αυτός ο ιστότοπος προστατεύεται από το reCAPTCHA και ισχύουν η Πολιτική Απορρήτου και οι Όροι Παροχής Υπηρεσιών της Google.
ΕΞΥΠΝΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ