Volvo XC40: το πρώτο 100% ηλεκτρικό Volvo είναι και ασφαλές

Volvo XC40: το πρώτο 100% ηλεκτρικό Volvo είναι και ασφαλές

Τον Οκτώβριο θα κάνει την επίσημη εμφάνισή του το 100% ηλεκτρικό SUV της Volvo, που θα είναι επίσης και το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό όχημα μπαταρίας της εταιρίας.

Στην ασφάλεια επικεντρώνεται η πρώτη επίσημη ανακοίνωση της Volvo σχετικά με το αναμενόμενο τον Οκτώβριο ηλεκτρικό XC40: "Ανεξάρτητα από το τι κινεί ένα αυτοκίνητο προς τα εμπρός, είτε πρόκειται για ηλεκτρική μηχανή είτε για μηχανή καύσης, ένα Volvo πρέπει να είναι ασφαλές", λέει η Malin Ekholm, επικεφαλής του τμήματος Ασφάλειας στη Volvo Cars. "Το πλήρως ηλεκτρικό XC40 θα είναι ένα από τα ασφαλέστερα αυτοκίνητα που έχουμε κατασκευάσει ποτέ."

Με βάση, λοιπόν, τα ήδη εξαιρετικά πρότυπα ασφαλείας του αρχικού XC40, οι μηχανικοί ασφαλείας της Volvo Cars έπρεπε να ανασχεδιάσουν και να ενισχύσουν πλήρως την πρόσθια δομή του αυτοκινήτου, αντιμετωπίζοντας την απουσία του κλασικού κινητήρα, ώστε το αυτοκίνητο να πληροί τις υψηλές απαιτήσεις ασφαλείας της Volvo Cars και να εξασφαλίσουν ότι οι επιβάτες θα είναι τόσο ασφαλείς, όσο και στα άλλα μοντέλα της εταιρίας.

«Τα βασικά στοιχεία σχετικά με την ασφάλεια είναι τα ίδια για αυτό το αυτοκίνητο όπως και για οποιαδήποτε άλλη Volvo. Οι άνθρωποι είναι μέσα και το αυτοκίνητο πρέπει να σχεδιαστεί για να είναι ασφαλές για αυτούς», λέει η Malin Ekholm.

Για να διατηρήσει τους επιβάτες και την μπαταρία ανέπαφη σε περίπτωση σύγκρουσης, η Volvo Cars ανέπτυξε επίσης μια νέα και μοναδική δομή ασφάλειας στο XC40. Η μπαταρία προστατεύεται από ένα κλωβό ασφαλείας που αποτελείται από ένα πλαίσιο εξηλασμένου αλουμινίου και έχει ενσωματωθεί στο μέσο της δομής του αμαξώματος του αυτοκινήτου, δημιουργώντας μια ενσωματωμένη ζώνη απορρόφησης ενέργειας σύγκρουσης γύρω από την μπαταρία.

258240_the_fully_electric_xc40_suv_volvo_s_first_electric_car_and_one_of_the_copy.jpg

Η τοποθέτηση της μπαταρίας στο πάτωμα του αυτοκινήτου έχει επίσης το πλεονέκτημα της μείωσης της απόστασης του κέντρου βάρους του αυτοκινήτου από το έδαφος, για μείωση της πιθανότητας ανατροπής του.

Η δομή του αμαξώματος του αυτοκινήτου δεν έχει ενισχυθεί μόνο μπροστά, αλλά και πίσω. Εδώ, ο ηλεκτρικός κινητήρας έχει ενσωματωθεί στη δομή του αμαξώματος για να επιτευχθεί μια καλύτερη κατανομή των δυνάμεων σύγκρουσης μακριά από την καμπίνα και να μειωθεί η καταπόνηση των επιβατών.

Όσον αφορά τα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας, το πλήρως ηλεκτρικό XC40 είναι εφοδιασμένο με επίσης νέα τεχνολογία. Πρόκειται για το πρώτο μοντέλο της Volvo που διαθέτει τη νέα πλατφόρμα αισθητήρων Advanced Driver Assistance Systems (ADAS) με λογισμικό που αναπτύχθηκε από την Zenuity, την κοινοπραξία Volvo Cars και Veoneer.

Η νέα πλατφόρμα ADAS είναι ένα σύγχρονο, αρθρωτό σύστημα ενεργητικής ασφάλειας που αποτελείται από μια σειρά από ραντάρ, κάμερες και υπερηχητικούς αισθητήρες. Λόγω της αρθρωτής φύσης της, η πλατφόρμα αυτή μπορεί εύκολα να αναπτυχθεί περαιτέρω και θέτει τα θεμέλια για τη μελλοντική εισαγωγή της αυτόνομης οδήγησης.

Περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πλήρως ηλεκτρικό XC40 θα δοθούν στη δημοσιότητα από τη Volvo Cars τις επόμενες εβδομάδες, λίγο πριν την επίσημη πρεμιέρα του αυτοκινήτου, που έχει προγραμματιστεί για τις 16 Οκτωβρίου.

ΣΧΟΛΙΑ <% totalComments %>
ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Tο ethnos.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετεί τις απόψεις αυτές. Διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύει συκοφαντικά, υβριστικά, ρατσιστικά ή άλλα σχόλια που προτρέπουν σε άσκηση βίας. Επίσης, σχόλια σε greeklish και κεφαλαία δεν θα δημοσιεύονται ενώ το ethnos.gr, όταν και όπου κρίνει, θα συμμετέχει στον διάλογο.

Δείτε εδώ τους όρους χρήσης.

Προσθήκη Σχολίου
<% replyingComment.name %>
Ακύρωση
Το σχόλιό σας έχει προωθηθεί για έγκριση
Αυτός ο ιστότοπος προστατεύεται από το reCAPTCHA και ισχύουν η Πολιτική Απορρήτου και οι Όροι Παροχής Υπηρεσιών της Google.
ΕΞΥΠΝΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ