Σαρώνει η «Barbie» της Γκρέτα Γκέργουιγκ - Έγινε η πιο επιτυχημένη εμπορικά ταινία στην ιστορία της Warner Bros
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Σύμφωνα με το «The Hollywood Reporter», η ταινία της Γκρέτα Γκέργουιγκ(Greta Gerwig), «Barbie», έφτασε σε εισπράξεις στα 1,342 δισεκατομμύρια δολάρια στο παγκόσμιο box office και έγινε η πιο επιτυχημένη εμπορικά ταινία στην ιστορία της Warner Bros., ξεπερνώντας το «Harry Potter and the Deathly Hallows - Part 2», που μέχρι πρότινος κατείχε τον τίτλο της πιο κερδοφόρας κυκλοφορίας του στούντιο μετά την πρεμιέρα του 2011 με 1,341 δισεκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως.
Σημειώνεται ότι τα έσοδα της «Barbie» στις ΗΠΑ ανέρχονται στα 592,8 εκατομμύρια δολάρια, και 745,5 εκατομμύρια δολάρια στο εξωτερικό.
Λίγες ημέρες νωρίτερα οι πωλήσεις εισιτηρίων της ξεπέρασαν το «The Super Mario Bros. Movie» της Illumination και της Universal η οποία ήταν η πιο κερδοφόρα ταινία του 2023 μέχρι στιγμής στο εγχώριο box office όπως ανέφεραν πολλά Μέσα την Πέμπτη. Ενώ τις επόμενες ημέρες αναμένεται να ξεπεράσει τις εισπράξεις και στο παγκόσμιο box office ύψους 1,36 δισεκατομμυρίων δολαρίων για να γίνει η κορυφαία κερδοφόρα ταινία της χρονιάς παγκοσμίως.
Οπως αναφέρει το People η «Barbie» ξεπέρασε επίσης τον «Σκοτεινό Ιππότη» του Κρίστοφερ Νόλαν του 2008 ως η πιο κερδοφόρα εγχώρια κυκλοφορία της Warner Bros. την προηγούμενη εβδομάδα και είχε ήδη ξεπεράσει το 1 δισεκατομμύριο δολάρια στο παγκόσμιο box office νωρίτερα τον Αύγουστο, λίγο περισσότερο από δύο εβδομάδες μετά την κυκλοφορία της στις 21 Ιουλίου.
Δεν απαντά ο «Φραπές» στην Επιτροπή: «Έχετε κερδίσει ποτέ τζόκερ» - «Επικαλούμαι το δικαίωμα της σιωπής»
Πώς χρησιμοποιήθηκε στην Ευρώπη το σπέρμα του Δανού δότη με την καρκινογόνα μετάλλαξη: 18 παιδιά γεννήθηκαν στην Ελλάδα
«Η τελευταία φορά που είδα τη μητέρα μου»: Ο 11χρονος Ουκρανός που «λύγισε» διερμηνέα και κοινό στο Ευρωκοινοβούλιο
Οι γκάνγκστερ αγρότες, η δίκη των υποκλοπών και τα απόνερα της Ιθάκης: «Δεν θέλω ου!» (Ep11)
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




