• Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube Channel Follow us on FaceBook Follow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStore ΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
BREAKING NEWS:
«Ώρα μηδέν» για τους αγρότες: Την Πέμπτη οι κρίσιμες αποφάσεις - Το σενάριο για Χριστούγεννα με μπλόκαΜε 159 «ναι» ψηφίστηκε ο προϋπολογισμός - Τα μέτρα που ανακοίνωσε ο Μητσοτάκης στο στεγαστικό και οι αιχμές για την «Ιθάκη»Ελβετικό φράγκο: Τι προβλέπει η ρύθμιση για τη μετατροπή των δανείων σε ευρώ - Αναλυτικά παραδείγματαΣτάση εργασίας στα λεωφορεία του ΟΑΣΑ την Τετάρτη - Οι ώρες και οι γραμμές που δεν επηρεάζονται
δημοφιλές τώρα: Προαστιακός: Λύνεται εκκρεμότητα επτά ετών - Έρχονται κλειστές πύλες στους σταθμούς
Homepage ┋   Πολιτισμός   ┋   26.08.2019 10:49
Newsroom
Newsroom

Τα...κομμάτια της γυναίκας στη Θεσσαλονίκη

Έκθεση γλυπτών με θέμα τον κατακερματισμένο ρόλο της γυναίκας σήμερα από κορεάτισσα εικαστικό

🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό   ┋

επόμενο άρθρο  

Μια σειρά ιδιαίτερων γλυπτών με θέμα τον κατακερματισμένο ρόλο της γυναίκας, ως μητέρας, συζύγου, κόρης και εργαζόμενης, δημιούργησε η εικαστικός από την Κορέα, Ανές Τσο και η έκθεση με τίτλο Fragmentation (Κατακερματισμός) φιλοξενείται από τις 5 Σεπτεμβρίου και ως τις 27 Οκτωβρίου στο Τελλόγλειο Ίδρυμα Τεχνών του Α.Π.Θ., στη Θεσσαλονίκη, σε επιμέλεια της Θάλειας Βραχοπούλου.

Στα έργα της η Τσο επιχειρεί να αποκαλύψει την καταπιεσμένη και αποκλεισμένη γυναίκα, όχι απλά ερμηνεύοντας, αλλά καταδεικνύοντας πως η ζωή της γυναίκας είναι σε διαρκή μεταβολή. Για πολλές γενιές, οι γυναίκες ήταν υποχρεωμένες να μάχονται και να διχάζονται ανάμεσα στην επαγγελματική τους σταδιοδρομία και τη ζωή τους στο σπίτι, ως σύζυγοι και μητέρες.

Στην πράξη, αυτός είναι και ο κατακερματισμός, τα θραύσματα που διαφαίνονται στο έργο της Τσο, η οποία ως καλλιτέχνης πρέπει να επικεντρώνεται στα έργα της, αλλά και ως μητέρα οφείλει να φροντίζει το παιδί της.

Η Ανές Τσο σπούδασε στη Σεούλ και στο Μπρούκλιν, ειδικεύτηκε στη ζωγραφική και στη συνέχεια άνοιξε το δικό της ατελιέ στη Νέα Υόρκη. Έχει δείξει τη δουλειά της σε πολλές μεγαλουπόλεις της Αμερικής και έχει συμμετάσχει σε διεθνείς διοργανώσεις, όπως στην Έκθεση Τέχνης στο Busan της Νότιας Κορέας το 2018 και την Έκθεση Σύγχρονης Ασιατικής Τέχνης στο Χονγκ Κονγκ το 2016.

Διαβάστε ακόμη

«Ώρα μηδέν» για τους αγρότες: Την Πέμπτη οι κρίσιμες αποφάσεις - Το σενάριο για Χριστούγεννα με μπλόκα

ΟΠΕΚΕΠΕ: Επτά συλληφθέντες αφέθηκαν ελεύθεροι - Ανάμεσά τους η μητέρα και η πεθερά του αρχηγού

ΗΠΑ: Η θέση των ΗΠΑ για την Τουρκία και τα F-35 δεν έχει αλλάξει - Μπλόκο λόγω S-400

Συναγερμός στο Ιράκ: Ο Τίγρης ποταμός κινδυνεύει με ερημοποίηση - «Χωρίς νερό, δεν υπάρχει ζωή»

επόμενο άρθρο  
#TAGS
  • γλυπτά
  • Νότια Κορέα
  • έκθεση
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr