Ολοκληρώθηκε η συνάντηση Μητσοτάκη-Αρχιεπισκόπου
Ο Προκαθήμενος της Ελλαδικής Εκκλησίας και ο πρωθυπουργός συμφώνησαν να συνεχίσουν την τακτική επαφή τους🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ζητήματα που αφορούν τις σχέσεις Εκκλησίας - Κράτους συζήτησαν κατά τη συνάντησή τους, στο Μέγαρο Μαξίμου, ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και Πάσης Ελλάδος Ιερώνυμος, σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση από το Μέγαρο Μαξίμου.
Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε σε εξαιρετικό κλίμα, ενώ στο πλαίσιο της νέας αρχής στις σχέσεις Πολιτείας - Εκκλησίας που οικοδομείται και στηρίζεται στο σεβασμό των διακριτών ρόλων τους αλλά και σε μια σχέση ειλικρίνειας, ο Προκαθήμενος της Ελλαδικής Εκκλησίας και ο πρωθυπουργός συμφώνησαν να συνεχίσουν την τακτική επαφή τους.


Διαβάστε ακόμη
Ιράν - ΗΠΑ συμφώνησαν στον οδικό χάρτη των 60 ημερών για οριστική συμφωνία - Tι αποφάσισαν για Ορμούζ και Λίβανο
Στον «επαναπατρισμό» παραδοσιακών ψηφοφόρων ποντάρει η κυβέρνηση: Ποια πρόσωπα βγαίνουν μπροστά
Δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: Πώς η ΕΛΑΣ «έδεσε» τον δράστη - Οι αντιφάσεις, το βίντεο και ο μαρτυρικός θάνατος
Φοιτητική κατοικία: Η δεύτερη αγωνία των Πανελλαδικών αρχίζει μετά τις βάσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




