Βοηθός επιβάτη από την Δευτέρα στους δρόμους: Ποιος θα είναι ο ρόλος του στα ΜΜΜ
(Eurokinissi)

Βοηθός επιβάτη από την Δευτέρα στους δρόμους: Ποιος θα είναι ο ρόλος του στα ΜΜΜ

Τελευταία Ενημέρωση
Οι βοηθοί θα έχουν παρουσία στα ακυρωτικά μηχανήματα του μετρό αλλά και σε στάσεις λεωφορείων

Από την Δευτέρα (4/5) σε όλους τους σταθμούς τους μετρό που θα έχουν ανταπόκριση με λεωφορεία θα είναι παρόντες οι βοηθοί επιβατών, οι οποίοι θα καθοδηγούν και θα συμβουλεύουν το επιβατικό κοινό για το πως πρέπει να κινείται στο μετρό. Οι βοηθοί θα έχουν παρουσία στα ακυρωτικά μηχανήματα του μετρό αλλά και σε στάσεις λεωφορείων -τουλάχιστον 40 στάσεις- όπου υπάρχει αυξημένη κινητικότητα.

Ο διευθυντής της ΟΣΥ κ. Νίκογλου μίλησε στην κάμερα του OPEN TV εξηγώντας την διαδικασία που θα ακολουθείται από αύριο. Αναφορικά με τον ρόλο των βοηθών ο κ. Νίκολγου ανέφερε χαρακτηριστικά πως «οι βοηθοί θα προσπαθούν να ενημερώνουν τον κόσμο και το επιβατικό κοινό, που βρίσκεται στις στάσεις, ώστε κατά την διάρκεια της παραμονής τους εκεί να κρατούν τις σωστές αποστάσεις».

Σύμφωνα με τον ίδιο δεύτερος στόχος είναι «να ενημερώνουν το επιβατικό κοινό ώστε να χρησιμοποιούν και να έχουν στην κατοχή τους την μάσκα προστασίας ώστε να επιβιβάζονται στα οχήματα με ασφάλεια. Οι βοηθοί θα κατανέμουν τον κόσμο ώστε να επιβιβάζονται με ασφάλεια και αποστάσεις στις πόρτες των λεωφορείων «ώστε να μην συνωστίζονται μπροστά από αυτές για τα καθίσματα». Στην ερώτηση για το πως θα ξεχωρίζουν οι βοηθοί επιβατών από τον υπόλοιπο κόσμο ο διευθυντής της ΟΣΥ ανέφερε πως «θα φοράνε ειδικό γιλέκο, το οποίο θα έχει πάνω και τα διακριτικά της εταιρείας».

Στην περίπτωση που υπάρχει ένα γεμάτο λεωφορείο το οποίο φτάσει στη στάση ανέφερε ότι «ο βοηθός δεν έχει αρμοδιότητες ώστε να δώσει κατευθύνσεις στον οδηγό για να μπορέσει να ρυθμίσει την κατανομή στο εσωτερικό του λεωφορείου», ξεκαθαρίζοντας ότι δεν θα μπαίνουν μέσα στα λεωφορεία. «Από εκεί και πέρα πάμε στους επιβάτες, πρέπει όλοι με ατομική ευθύνη να αντιμετωπίσουμε αυτό το πρόβλημα, Ζητάμε τη κατανόησή τους. Να χρησιμοποιούν τα μέσα τις ώρες και με τον τρόπο που έχουν υποδειχθεί».

«Εμείς πέρα από τα σημεία που έχουμε εντοπίσει ότι υπάρχει μεγάλη επιβατική κίνηση, τα οποία είναι 80 σε ολόκληρο το κτίριο λειτουργούμε παράλληλα με το επιβατικό κοινό. Το πρωί θα έχουμε συνεργάτες στα τέρματα και σε αφετηρίες και σε στάσεις που είναι στην περιφέρεια και κατά την διάρκεια της ημέρας αυτή θα μετακινούνται προς το κέντρο ούτως ώστε να εξυπηρετούν τον κόσμο που γυρίζει στα σπίτια του». Τέλος ο κ. Νίκογλου ανέφερε ότι θα υπάρχουν πέντε οχήματα της υπηρεσίας που θα περιπολούν σε ολόκληρο το κέντρο της Αθήνας, ώστε να εντοπίζονται έγκαιρα τυχόν προβλήματα.

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 2020 - ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΔΙΑΚΟΠΩΝ

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ ΝΕΟ APP ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ Ethnos.gr - App Store Ethnos.gr - Google Play
ΣΧΟΛΙΑ <% totalComments %>
ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Tο ethnos.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετεί τις απόψεις αυτές. Διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύει συκοφαντικά, υβριστικά, ρατσιστικά ή άλλα σχόλια που προτρέπουν σε άσκηση βίας. Επίσης, σχόλια σε greeklish και κεφαλαία δεν θα δημοσιεύονται ενώ το ethnos.gr, όταν και όπου κρίνει, θα συμμετέχει στον διάλογο.

Δείτε εδώ τους όρους χρήσης.

Προσθήκη Σχολίου
<% replyingComment.name %>
Ακύρωση
Το σχόλιό σας έχει προωθηθεί για έγκριση
Αυτός ο ιστότοπος προστατεύεται από το reCAPTCHA και ισχύουν η Πολιτική Απορρήτου και οι Όροι Παροχής Υπηρεσιών της Google.

NETWORK

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΕΞΥΠΝΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ