Ποια κοινωνική απόσταση; Καταγγελία για γεμάτα επιβάτες ΚΤΕΛ στη Ραφήνα

Ποια κοινωνική απόσταση; Καταγγελία για γεμάτα επιβάτες ΚΤΕΛ στη Ραφήνα

Ο ένας πάνω στον άλλον, χωρίς να τηρούνται ούτε τα βασικά στο κομμάτι της λήψης μέτρων - Τι πραγματικά ισχύει για τις μεταφορές με τα ΚΤΕΛ

Χωρίς να τηρούνται οι απαραίτητες αποστάσεις, ένα λεωφορείο του ΚΤΕΛ είναι γεμάτο με κόσμο, όπως καταγγέλλει στον ΑΝΤ1 αυτόπτης μάρτυρας, η οποία έστειλε και σχετικές φωτογραφίες.

Όπως φαίνεται, οι επιβάτες στο λεωφορείο του ΚΤΕΛ από τη Ραφήνα -το οποίο ξεκίνησε από την παραλία του Μαραθώνα- είναι ο ένας πάνω στον άλλο, δίχως να τηρούνται τα μέτρα προστασίας, σύμφωνα με το irafina ενώ αρκετοί είναι και εκείνοι που δεν φορούν μάσκα, η οποία είναι υποχρεωτική.

Παράλληλα, όπως φαίνεται στις φωτογραφίες, δεν τηρείται ούτε το μέτρο για το 50% πληρότητας στα λεωφορεία ΚΤΕΛ, το οποίο ισχύει λόγω μέτρων για τη αντιμετώπιση της πανδημίας του κορονοϊού.

Τα μέτρα για ασφαλείς μετακινήσεις με ΚΤΕΛ

Με αφορμή τη μετακίνηση εκτός νομού, από τη Δευτέρα 18 Μαΐου, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών ενημέρωσε το επιβατικό κοινό ότι οι μετακινήσεις διέπονται από υγειονομικά πρωτόκολλα με βάση τις οδηγίες της επιτροπής εμπειρογνωμόνων του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας προς αποφυγή της μετάδοσης και διασποράς του ιού COVID-19.

  • Για τις μετακινήσεις με υπεραστικά ΚΤΕΛ επιτρέπεται η πλήρωση των θέσεων έως 50%.
ktel1.jpg
Οι επιβάτες βρίσκονται ο ένας στον άλλον, χωρίς να τηρούνται οι αποστάσεις
  • Η χρήση μάσκας είναι υποχρεωτική. Ενθαρρύνεται η χρήση των ηλεκτρονικών εφαρμογών, όπου αυτές είναι διαθέσιμες, για υπηρεσίες όπως η έκδοση και η επικύρωση εισιτηρίων. Οι επιβάτες τηρούν αποστάσεις 1-1,5 μέτρο στους χώρους αναμονής και κατά την επιβίβαση τους στα μέσα.
  • Οι πάροχοι υπηρεσιών σε όλους τους τομείς οφείλουν, σύμφωνα με τον odigostoupoliti
  • Να ενημερώνουν τους επιβάτες για τους κανόνες υγιεινής και τα μέτρα προσωπικής προστασίας.
  • Να εφοδιάζουν το προσωπικό με απαραίτητα μέσα ατομικής προστασίας (μάσκα, γάντια, αλκοολούχο αντισηπτικό).
  • Να καθαρίζονται και να απολυμαίνονται οι περιοχές και τα σημεία επαφής επιβατών και τα μηχανήματα με ειδικά υλικά.

Να σημειωθεί πως τα ΚΤΕΛ ανήκουν σε ιδιώτες, με εισιτήριο το οποίο είναι διαφορετικό - όχι όπως στα αστικά λεωφορεία.

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 2020 - ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΔΙΑΚΟΠΩΝ

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ ΝΕΟ APP ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ Ethnos.gr - App Store Ethnos.gr - Google Play
ΣΧΟΛΙΑ <% totalComments %>
ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Tο ethnos.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετεί τις απόψεις αυτές. Διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύει συκοφαντικά, υβριστικά, ρατσιστικά ή άλλα σχόλια που προτρέπουν σε άσκηση βίας. Επίσης, σχόλια σε greeklish και κεφαλαία δεν θα δημοσιεύονται ενώ το ethnos.gr, όταν και όπου κρίνει, θα συμμετέχει στον διάλογο.

Δείτε εδώ τους όρους χρήσης.

Προσθήκη Σχολίου
<% replyingComment.name %>
Ακύρωση
Το σχόλιό σας έχει προωθηθεί για έγκριση
Αυτός ο ιστότοπος προστατεύεται από το reCAPTCHA και ισχύουν η Πολιτική Απορρήτου και οι Όροι Παροχής Υπηρεσιών της Google.

NETWORK

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΕΞΥΠΝΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ