Περιφέρεια Αττικής: Υπέρ των κατοίκων και των Δήμων, κατά των διοδίων στη Βαρυμπόμπη
Ο περιφερειάρχης Αττικής, Γιώργος Πατούλης (eurokinissi)

Περιφέρεια Αττικής: Υπέρ των κατοίκων και των Δήμων, κατά των διοδίων στη Βαρυμπόμπη

Τελευταία Ενημέρωση
Στο πλευρό των Δήμων και των κατοίκων θα σταθεί η Περιφέρεια κατά της σκέψης για διόδια στη Βαρυμπόμπη

Κατά της τοποθέτησης διοδίων στον κόμβο Βαρυμπόμπης τοποθετήθηκε με ομόφωνη απόφασή του το Περιφερειακό Συμβούλιο Αττικής τιμώντας, όπως είπε ο Περιφερειάρχης Γ.Πατούλης, τις ομόφωνες αρνητικές αποφάσεις των δήμων της περιοχής όπως και εκείνες που είχαν ληφθεί στο παρελθόν.

Το Περιφερειακό Συμβούλιο εκλήθη να γνωμοδοτήσει υπέρ ή κατά της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΜΠΕ) που αφορά τα έργα καθαίρεσης του σημερινού κόμβου στην Βαρυμπόμπη και την τοποθέτηση σταθμών διοδίων. Η αρμόδια υπηρεσία είχε γνωμοδοτήσει θετικά αλλά η πλειοψηφία Πατούλη τάχθηκε με πολιτικούς όρους υπέρ της απόρριψης χαρακτηρίζοντας την απόφαση ως διόρθωση του λάθους να αγνοείται η άποψη της Τοπικής Αυτοδιοίκησης από τα υπουργεία. Μάλιστα, ο κ.Πατούλης δήλωσε πρόθυμος για συμβολή σε δικαστικές προσφυγές ή άλλης μορφής κινητοποιήσεις στο μέλλον, εφόσον η κυβέρνηση επιμείνει να προχωρήσει στην εγκατάσταση διοδίων.

Στην πολύωρη συζήτηση που έγινε μέσω τηλεδιάσκεψης, ήρθαν και μίλησαν οι Δήμαρχοι Κηφισιάς και Διονύσου Γιώργος Θωμάκος και Γιάννης Καλαφατέλης, αντιδήμαρχοι και σύμβουλοι που ασχολούνται επί χρόνια με την υπόθεση από το έτος 2007 όταν νομοθετήθηκαν οι συμβάσεις με τις κατασκευαστικές εταιρείες. Ολοι τόνισαν ότι είναι εναντίον της Μελέτης για δύο βασικούς λόγους:

  1. Διότι θα οδηγήσει σε χρέωση αστικών μετακινήσεων δηλαδή κατοίκων και εργαζομένων.
  2. Διότι θα προκαλέσει τεράστιο κυκλοφοριακό κομφούζιο τόσο κατά τη διάρκεια των έργων όσο και μετά από όσους θα προσπαθήσουν να αποφύγουν την χρέωση.

Τονίστηκε επίσης ότι αφού καθαιρεθεί ο υφιστάμενος κόμβος, όλη η κυκλοφορία θα διοχετεύεται με έναν προσωρινό κυκλικό κόμβο στους στενούς δρόμους της περιοχής Αδάμες λίγο πιο κάτω από την Βαρυμπόμπη και ότι η κίνηση στο εσωτερικό δίκτυο των δήμων θα τριπλασιαστεί.

Οπως είπε χαρακτηριστικά ο συγκοινωνιολόγος Θεόδωρος Μαυρογιώργος, υπολογίζεται ότι η στενή οδός Ερμιόνης θα αναγκαστεί να «σηκώσει» κυκλοφορία 2.600 οχημάτων ανά ώρα, δηλαδή περίπου όσα η Πανεπιστημίου στην πρωινή αιχμή.

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 2020 - ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΔΙΑΚΟΠΩΝ

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ ΝΕΟ APP ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ Ethnos.gr - App Store Ethnos.gr - Google Play
ΣΧΟΛΙΑ <% totalComments %>
ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Tο ethnos.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετεί τις απόψεις αυτές. Διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύει συκοφαντικά, υβριστικά, ρατσιστικά ή άλλα σχόλια που προτρέπουν σε άσκηση βίας. Επίσης, σχόλια σε greeklish και κεφαλαία δεν θα δημοσιεύονται ενώ το ethnos.gr, όταν και όπου κρίνει, θα συμμετέχει στον διάλογο.

Δείτε εδώ τους όρους χρήσης.

Προσθήκη Σχολίου
<% replyingComment.name %>
Ακύρωση
Το σχόλιό σας έχει προωθηθεί για έγκριση
Αυτός ο ιστότοπος προστατεύεται από το reCAPTCHA και ισχύουν η Πολιτική Απορρήτου και οι Όροι Παροχής Υπηρεσιών της Google.

NETWORK

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΕΞΥΠΝΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ