«Οδύσσεια» για 250 επιβάτες της Ryanair - Σκληρή ανακοίνωση Σπίρτζη (vid)
Το αεροδρόμιο της Τιμισοάρα

«Οδύσσεια» για 250 επιβάτες της Ryanair - Σκληρή ανακοίνωση Σπίρτζη (vid)

Τελευταία Ενημέρωση
Χωρίς προηγούμενο η ταλαιπωρία που υπέστησαν 250 επιβάτες της Ryanair οι οποίοι ξεκίνησαν για Θεσσαλονίκη και βρέθηκαν Τιμισοάρα

Το αεροσκάφος λόγω της κακοκαιρίας που πλήττει τα τελευταία 24ωρα τη χώρα δεν μπόρεσε να προσγειωθεί στο αεροδρόμιο της συμπρωτεύουσας και προσγειώθηκε στην Τιμισοάρα της Ρουμανίας.

Ο Χρήστος Σπίρτζης ενημερώθηκε για το περιστατικό το πρωί του Σαββάτου και μετά από επικοινωνία που είχε με τον γγ Μεταφορών Θάνο Βούρδα έστειλαν πτήση άλλης αεροπορικής εταιρείας (Aegean) για να τους παραλάβει από την Τιμισοάρα, κάτι που έγινε στις 15.00. Αναμένεται να βρεθούν στην Ελλάδα στις 17.30 το απόγευμα. Ανάμεσα στους επιβάτες βρίσκονται ηλικιωμένοι καθώς και βρέφη. 

«Δεν μπορεί να θυσιάζεται η στοιχειώδης ανθρώπινη συμπεριφορά και οι ανάγκες των πολιτών, στον ανταγωνισμό και την κερδοσκοπία των αεροπορικών εταιρειών χαμηλού κόστους και χαμηλής κοινωνικής ευθύνης» τονίζει ο υπουργός Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης, με αφορμή την ταλαιπωρία Ελλήνων επιβατών σε πτήση της Ryanair που εγκλωβίστηκε στη Ρουμανία. 

«Η Αεροπορική Εταιρεία Ryanair, επέλεξε με δική της ευθύνη, στην περίπτωση που κατά τη διαδικασία της προσγείωσης επισυμβεί οποιαδήποτε εμπλοκή προβλεπόταν ως πρώτο εναλλακτικό αεροδρόμιο αυτό της Τιμισοάρας, ενώ ως δεύτερο εναλλακτικό Αεροδρόμιο, το Διεθνές Αεροδρόμιο Αθηνών», αναφέρει ο κ. Σπίρτζης και συνεχίζει:

«Είναι προφανές ότι η επιλογή της εταιρείας να δηλώσει το αεροδρόμιο της Τιμισοάρα χιλιάδες χιλιόμετρα μακριά από τον προορισμό των επιβατών, αντί για ένα από τα δεκάδες αεροδρόμια της Ελλάδας και αρκετά σε μικρή απόσταση από την Θεσσαλονίκη, οφείλεται στην πολιτική προτεραιότητας χαμηλού κόστους της αεροπορικής εταιρείας».

Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, σύμφωνα με τον ισχύοντα Ευρωπαϊκό Κανονισμό 261 /2004 το εν λόγω περιστατικό χαρακτηρίζεται ως «εξαιρετική  περίπτωση» και τη φροντίδα των επιβατών έχει η υπεύθυνη κάθε φορά Αεροπορική Εταιρεία.

Εκπρόσωπος Fraport: Προβλήματα λόγω κακοκαιρίας στο αεροδρόμιο «Μακεδονία»

Η πτήση που προσγειώθηκε τελικά στην Τιμισοάρα δεν ήταν η μοναδική που δεν προσγειώθηκε στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» εξαιτίας των καιρικών συνθηκών. Ο εκπρόσωπος της Fraport, κ. Παπάζογλου, τόνισε ότι αυτό έγινε εξαιτίας του χρόνιου προβλήματος που αντιμετωπίζει το αεροδρόμιο εξαιτίας της χαμηλής νέφωσης. Οσο για την απόφαση να κατευθυνθεί η πτήση στην Τιμισοάρα, υπογράμμισε ότι πρόκειται για απόφαση της αεροπορικής εταιρείας.

«Όποτε υπάρχει χαμηλή νέφωση και ο πιλότος αποφασίζει ότι δεν επιθυμεί να προσεγγίσει το αεροδρόμιο, είναι απόφαση αποκλειστικά και μόνο της εταιρείας το αεροδρόμιο που επιθυμεί να προσεγγίσει και ουδείς μπορεί να παρέμβει στην απόφαση αυτή. Είναι θέμα που αφορά αποκλειστικά την πολιτική στρατηγική της εταιρείας που προφανώς έχει μια κατάσταση με εναλλακτικές λύσεις», δήλωσε στον ΣΚΑΪ.

Η καταγγελία επιβάτη στο OPEN TV

Σύμφωνα με την μάρτυρα που επικοινώνησε με το OPEN το πρωί του Σαββάτου, ο πιλότος αρχικά είχε έρθει σε επαφή με το αεροδρόμιο Μακεδονία και τότε ενημερώθηκε ότι δεν μπορεί να προσγειωθεί καθώς υπάρχει χιονοθύελλα. Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η μάρτυρας, «μας κατέβασαν παραπλανώντας μας και διαπιστώσαμε ότι δεν υπήρχε κανένας σχεδιασμός για το τι θα γινόταν από εκεί και πέρα. Μας παράτησαν σε ένα μικρο αεροδρόμιο χωρίς άλλα δρομολόγια στη μέση του πουθενά».

Δείτε το βίντεο

Τι καταγγέλλουν οι επιβάτες

«Μετά από παράπονα ορισμένοι επιβάτες έφυγαν οδικώς με λεωφορεία για τη Θεσσαλονίκη. Όλα είναι παγωμένα και το ταξίδι διαρκεί 22 ώρες σε ένα λεωφορείο χωρίς θέρμανση. Ορισμένοι επιλέξαμε να μείνουμε εδώ», αναφέρει στη Voria.gr η Μαρία Τσολάκη, που ταξίδευε με τη συγκεκριμένη πτήση.

«Μας πέταξαν πάνω από 200 άτομα, όλων των ηλικιών, στο αεροδρόμιο της Τιμισοάρα χωρίς να μας εξασφαλίσουν την αυριανή μας μετακίνηση. Είναι τραγικό αυτό που συμβαίνει», τόνισε στη Voria.gr η δημοτική σύμβουλος του δήμου Νεάπολης - Συκεών Ιωάννα Αλεξιάδου.

Μάλιστα οι Ρουμανικές αρχές υποχρέωσαν τους επιβάτες να μείνουν σε έναν μικρό διάδρομο αναμονής όπου εκεί επικρατούσαν πολικές θερμοκρασίες. Ωστόσο στις 08:00 το πρωί τους είπαν ότι μπορούν να μετακινηθούν σε ξενοδοχείο. «Ήρθε η αστυνομία του αεροδρομίου και μας είπε ότι η εταιρεία μας προσφέρει ξενοδοχείο, κάτι που αρνηθήκαμε γιατί το χρειαζόμασταν χθες το βράδυ, όχι σήμερα το πρωί», δήλωσε η κ. Ταυρίδου, που ήταν στην ίδια πτήση.

 

ΣΧΟΛΙΑ <% totalComments %>
ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Tο ethnos.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετεί τις απόψεις αυτές. Διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύει συκοφαντικά, υβριστικά, ρατσιστικά ή άλλα σχόλια που προτρέπουν σε άσκηση βίας. Επίσης, σχόλια σε greeklish και κεφαλαία δεν θα δημοσιεύονται ενώ το ethnos.gr, όταν και όπου κρίνει, θα συμμετέχει στον διάλογο.

Δείτε εδώ τους όρους χρήσης.

Προσθήκη Σχολίου
<% replyingComment.name %>
Ακύρωση
Το σχόλιό σας έχει προωθηθεί για έγκριση
Αυτός ο ιστότοπος προστατεύεται από το reCAPTCHA και ισχύουν η Πολιτική Απορρήτου και οι Όροι Παροχής Υπηρεσιών της Google.
ΕΞΥΠΝΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ