Σαρωτικές αλλαγές στη διοίκηση του ΟΑΣΑ
(copyright: Eurokinissi)

Σαρωτικές αλλαγές στη διοίκηση του ΟΑΣΑ

Τελευταία Ενημέρωση
Αντικαταστάθηκαν σχεδόν όλα τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου

Σαρωτικές αλλαγές στη διοίκηση του ΟΑΣΑ αποφάσισε το Δ.Σ. της Ελληνικής Εταιρείας Συμμετοχών και Περιουσίας Α.Ε. προχωρώντας στην αντικατάσταση σχεδόν όλων των μελών του Δ.Σ.

Ο έως σήμερα διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΑ, Γιάννης Σκουμπούρης, ο οποίος είναι και ο μοναδικός που παραμένει στο νέο σχήμα, αναλαμβάνει χρέη προέδρου με στόχο να αποτελέσει το συνδετικό κρίκο σε ζητήματα στρατηγικού σχεδιασμού και ομιλοποίησης.

Καθήκοντα διευθύνοντος συμβούλου του ΟΑΣΑ αναλαμβάνει ο Νίκος Αθανασόπουλος, ο οποίος στο παρελθόν είχε διαχειριστεί το χαρτοφυλάκιο του Στρατηγικού Σχεδιασμού της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (2010-2016) με έμφαση στην ανάπτυξη νέων προϊόντων και στρατηγικών, μέσω της αξιοποίησης των νέων τεχνολογιών. Το 2016 ανέλαβε Διευθυντής Σιδηροδρομικών Μεταφορών στη Rail Cargo Logistics Goldair, ενώ από τον Φεβρουάριο του 2018 εργάζεται στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή και συγκεκριμένα στο Shift2Rail Joint Undertaking.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της ΕΕΣΥΠ, τα μέλη του νέου Διοικητικού Συμβουλίου είναι:

1.  Ιωάννης Σκουμπούρης,  Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου

2.  Νικόλαος Αθανασόπουλος,  Διευθύνων Σύμβουλος, Εκτελεστικό Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου

3.  Άγγελος Αμδίτης, Μη Εκτελεστικό Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου

4.  Νικόλαος Καλατζής, Μη Εκτελεστικό Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου

5.  Βασιλική Κεφαλά, Μη Εκτελεστικό Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου

Το σημερινό Διοικητικό Συμβούλιο συμπληρώνεται με τον εκπρόσωπο των εργαζομένων (Μη Εκτελεστικό Μέλος), καθώς και με την Βασιλική Δημητρακοπούλου (Μη Εκτελεστικό Μέλος), η οποία προτάθηκε προς εκλογή από τον Υπουργό Οικονομικών σύμφωνα με τις προβλέψεις του ν. 4389/2016.

«Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο θα διαμορφώσει το πλαίσιο για την υλοποίηση του Επιχειρηματικού Πλάνου του ΟΑΣΑ, με στόχο την προώθηση ενός μοντέλου βιώσιμης αστικής κινητικότητας σε συνδυασμό με την εφαρμογή νέων τεχνολογιών,  οι οποίες θα συμβάλλουν καταλυτικά στον εξορθολογισμό της λειτουργίας των δημόσιων αστικών συγκοινωνιών, στην αναβάθμιση του επιπέδου των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πολίτες που χρησιμοποιούν καθημερινά τις αστικές συγκοινωνίες και γενικά στη βελτίωση της ποιότητας ζωής στην πόλη της Αθήνας» επισημαίνεται στην ανακοίνωση.

Να σημειωθεί ότι ο ΟΑΣΑ αυτήν την περίοδο βελτιώνει τα μεγέθη του ύστερα από αρκετά χρόνια πτωτικής πορείας των συγκοινωνιακών εταιριών, με τα έσοδα να έχουν σπάσει το «φράγμα» των 20 εκατομμυρίων ευρώ τον περασμένο Μάρτιο. Η μετάβαση στο ηλεκτρονικό εισιτήριο αν και συνάντησε σημαντικές δυσκολίες, έχει ολοκληρωθεί και πλέον έχουν κλείσει όλες οι πύλες εισόδου στους σταθμούς των μέσων σταθερής τροχιάς, γεγονός που αναμένεται να δώσει περαιτέρω ώθηση στα έσοδα του Οργανισμού.

Εκτιμάται μάλιστα ότι θα επιτευχθεί και ο στόχος που έχει τεθεί για το 2019 και αφορά έσοδα 240 εκατομμυρίων ευρώ.

ΣΧΟΛΙΑ <% totalComments %>
ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Tο ethnos.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετεί τις απόψεις αυτές. Διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύει συκοφαντικά, υβριστικά, ρατσιστικά ή άλλα σχόλια που προτρέπουν σε άσκηση βίας. Επίσης, σχόλια σε greeklish και κεφαλαία δεν θα δημοσιεύονται ενώ το ethnos.gr, όταν και όπου κρίνει, θα συμμετέχει στον διάλογο.

Δείτε εδώ τους όρους χρήσης.

Προσθήκη Σχολίου
<% replyingComment.name %>
Ακύρωση
Το σχόλιό σας έχει προωθηθεί για έγκριση
Αυτός ο ιστότοπος προστατεύεται από το reCAPTCHA και ισχύουν η Πολιτική Απορρήτου και οι Όροι Παροχής Υπηρεσιών της Google.
ΕΞΥΠΝΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ