Θεσσαλονίκη: Γέμισε νεκρά ποντίκια ο Θερμαϊκός! (pics)
Υπενθυμίζεται πως δεν είναι η πρώτη φορά που νεκρά ποντίκια επιπλέουν στον Θερμαϊκό, διότι το ίδιο είχε συμβεί και τον περσινό Ιούνιο.🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Με νεκρά ποντίκια έχουν γεμίσει τα νερά του Θερμαϊκού κατά μήκος της παλαιάς και νέας παραλίας στη Θεσσαλονίκη.
Το θέαμα είναι αποκρουστικό, με δεκάδες ποντίκια να είναι σε αποσύνθεση συσσωρευμένα σε πολλά σημεία αλλά και απομονωμένα σε όλο το μήκος της παραλίας. Ο μεγαλύτερος όγκος σκουπιδιών αλλά και των νεκρών ζώων υπάρχει στο ύψος της οδού Αγίας Σοφίας.
Η δυσαρέσκεια του κόσμου που περπατά στην λεωφόρο Νίκης είναι έντονη, καθώς σήμερα υπάρχει και έντονη δυσοσμία στον Θερμαϊκό.
Υπενθυμίζεται πως δεν είναι η πρώτη φορά που νεκρά ποντίκια επιπλέουν στον Θερμαϊκό, διότι το ίδιο είχε συμβεί και τον περσινό Ιούνιο.
Διαβάστε ακόμη
10 χρόνια Brexit: Οι «κρυφές» επιπτώσεις, η αναδιαμόρφωση της βρετανικής πραγματικότητας και ο 7ος πρωθυπουργός
«Ή θα νικήσουμε ή θα νικήσουμε»: Πλήθος κόσμου στο Σύνταγμα για τα Προσφυγικά και τον Αριστοτέλη Χαντζή
Ο Ερντογάν «βάζει πλώρη» για νέα 7ετή θητεία: Πώς σκοπεύει να... ξεγελάσει το Σύνταγμα
Υπόθεση κανιβαλισμού στη Βουδαπέστη: 30χρονος έκλεβε ανθρώπινα μέλη από νοσοκομείο - Σοκάρουν οι εικόνες από το σπίτι του
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



