Νομοσχέδιο: Μια ηλεκτρονική πλατφόρμα για όλες τις υπηρεσίες προς τους πολίτες

Νομοσχέδιο: Μια ηλεκτρονική πλατφόρμα για όλες τις υπηρεσίες προς τους πολίτες

Τελευταία Ενημέρωση
Τη δημιουργία πλατφόρμας με όλες τις υπηρεσίες του κράτους προς τους πολίτες και τις επιχειρήσεις προανήγγειλε ο Κυριάκος Πιερρακάκης. Έτοιμο το νέο πλαίσιο αδειοδότησης κεραιών

Την ίδρυση ενιαίας πλατφόρμας, στην οποία θα εξυπηρετούνται όλες οι υπηρεσίες, που προσφέρει το κράτος στους πολίτες και τις επιχειρήσεις θα περιλαμβάνει το νομοσχέδιο  με τον τίτλο «Επενδύοντας στην Ανάπτυξη», το οποίο θα κατατεθεί άμεσα στη Βουλή, όπως ανακοίνωσε ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκος Πιερρακάκης από το βήμα του συνεδρίου Athens Investment Forum που διοργάνωσε το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας (ΤΕΕ) και η Vertical Solutions S.A. σε συνεργασία με το Ελληνικό Ινστιτούτο Επιχειρηματικότητας & Αειφόρου Ανάπτυξης και το World Energy Council Greece .

Το νομοσχέδιο θα περιλαμβάνει ρυθμίσεις για την απλούστευση των διοικητικών και θεσμικών διαδικασιών, ενώ για  νομοθέτηση προετοιμάζεται και το Εθνικό Πρόγραμμα Απλοποίησης Διαδικασιών, το οποίο θα καλύπτει τις λειτουργίες των γεγονότων της ζωής των επιχειρήσεων και των δραστηριοτήτων των πολιτών στις συναλλαγές τους με το κράτος, ενώ θα προβλεφθεί και θα τεθεί σε εφαρμογή και υλοποίηση η διαλειτουργικότητα όλων των ψηφιακών συστημάτων.

Το νέο πλαίσιο για τις κεραίες

Ο κ. Πιερρακάκης αναφέρθηκε και στη μεταρρύθμιση που προωθείται μέσω του αναπτυξιακού πολυνομοσχεδίου για την αδειοδότηση των κεραιών και των κεραιοσυστημάτων, έργο, το οποίο προετοιμάστηκε με πρωτοβουλίες και τη συμβολή του ΤΕΕ από τα προηγούμενα χρόνια και είναι έτοιμο να λειτουργήσει στο πλαίσιο των ψηφιακών υπηρεσιών και συστημάτων που αναπτύσσει το Επιμελητήριο.

Το νέο ηλεκτρονικό σύστημα για την αδειοδότηση των κεραιών κινητής τηλεφωνίας, όπως επεσήμανε ο πρόεδρος του ΤΕΕ, Γιώργος Στασινός αναπτύσσεται πάνω στο e-adeies: «Δουλέψαμε με το υπουργείο και έχουμε προετοιμάσει ήδη τη λειτουργία του συστήματος, προσπαθώντας να λυθεί ένα πρόβλημα που υπάρχει επί δεκαετίες» είπε προσθέτοντας ότι θα γίνει «μαζί με τη νέα νομοθεσία που ετοιμάζει το υπουργείο και νομίζω γρήγορα θα δούμε στη Βουλή, η βάση για την ανάπτυξη της επόμενης γενιάς, του 5G».

Την ίδια στιγμή σε προτεραιότητα τίθεται, σύμφωνα με τον υπουργό Ανάπτυξης, Άδωνι Γεωργιάδη η υλοποίηση της πρότασης του ΤΕΕ για την δημιουργία Κεντρικού Συστήματος Αδειοδότησης, η οποία θα προωθηθεί για νομοθέτηση σε επόμενο στάδιο.

Από την πλευρά του ο πρόεδρος του ΤΕΕ, Γιώργος Στασινός παρουσίασε τις ψηφιακές υπηρεσίας που υλοποιεί το Ταμείο και τις μεταρρυθμιστικές και αναπτυξιακές δράσεις, που προτείνει να υιοθετηθούν και να τεθούν σε εφαρμογή από την κυβέρνηση, σε μία συγκυρία, που όπως τόνισε «συμπίπτει με το τέλος ενός κύκλου ύφεσης για τη χώρα και επιστροφής στο δρόμο της ανάπτυξης».

Στρατηγικές επιλογές στις μεταφορές

Τις τέσσερις στρατηγικές επιλογές της κυβέρνησης στον τομέα των έργων παρουσίασε ο υπουργός Υποδομών, Κώστας Καραμανλής, ο οποίος δεν παρέλειψε να σημειώσει - αναφερόμενος στο έργο της προηγούμενης κυβέρνησης - ότι «άλλο η εικονική πραγματικότητα κι άλλο η πραγματική εικόνα».

Σύμφωνα με τον ίδιο, στις προτεραιότητες της κυβέρνησης της ΝΔ είναι:

  • Η μη αντιμετώπιση των μεγάλων έργων ως εργαλείων υφαρπαγής ψήφων, εντυπωσιασμού και λαϊκισμού, αλλά ως εργαλείων ανάπτυξης, καθώς «μία από τις βασικότερες δεσμεύσεις της κυβέρνησής μας είναι: να δημιουργήσουμε νέες δουλειές.
  • Η προετοιμασία του στρατηγικού σχεδιασμού και της νέας γενιάς έργων που θα είναι πλήρως τεκμηριωμένα ως προς τη σχέση κόστους – οφέλους, τη σκοπιμότητα και τη βιωσιμότητά τους. Κεντρική θέση έχουν τα έργα που στοχεύουν στην αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής, ενώ στη νέα γενιά έργων τοποθετούνται τα σιδηροδρομικά και η ηλεκτροκίνηση.
  • Οι καίριες θεσμικές παρεμβάσεις, τα νέα, σύγχρονα χρηματοδοτικά εργαλεία, όπως για παράδειγμα η δυνατότητα δημοπράτησης με «καινοτόμες προτάσεις».
  • Οι επενδύσεις στα logistics και τις συνδυασμένες μεταφορές: «Είναι στρατηγικός μας στόχος να αναγάγουμε τον Πειραιά, τα λιμάνια του Βορρά και κυρίως της Θεσσαλονίκης, σε πύλες εισόδου. Το σιδηροδρομικό δίκτυο μπορεί να επεκτείνει το θαλάσσιο διάδρομο που ενώνει τις ασιατικές αγορές με τον Πειραιά, σε ένα χερσαίο διάδρομο μεταφοράς προϊόντων στην Κεντρική Ευρώπη. Και η ενίσχυση των λιμένων του Βορρά, μπορεί να αναβαθμίσει ολόκληρη τη Βόρεια Ελλάδα» τόνισε ο κ. Καραμανλής.
ΣΧΟΛΙΑ <% totalComments %>
ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Tο ethnos.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετεί τις απόψεις αυτές. Διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύει συκοφαντικά, υβριστικά, ρατσιστικά ή άλλα σχόλια που προτρέπουν σε άσκηση βίας. Επίσης, σχόλια σε greeklish και κεφαλαία δεν θα δημοσιεύονται ενώ το ethnos.gr, όταν και όπου κρίνει, θα συμμετέχει στον διάλογο.

Δείτε εδώ τους όρους χρήσης.

Προσθήκη Σχολίου
<% replyingComment.name %>
Ακύρωση
Το σχόλιό σας έχει προωθηθεί για έγκριση
Αυτός ο ιστότοπος προστατεύεται από το reCAPTCHA και ισχύουν η Πολιτική Απορρήτου και οι Όροι Παροχής Υπηρεσιών της Google.
ΕΞΥΠΝΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ