Νέα καθυστέρηση για τις έξι πεζογέφυρες της Αθήνας - Θα παραδοθούν το φθινόπωρο του 2020
Φωτογραφία αρχείου (πηγή: Χρήστος Μπόνης / Eurokinissi

Νέα καθυστέρηση για τις έξι πεζογέφυρες της Αθήνας - Θα παραδοθούν το φθινόπωρο του 2020

Τελευταία Ενημέρωση
Καθυστερεί για άλλο ένα χρόνο η παράδοση των έξι νέων πεζογεφυρών στην Αθήνα. Νέα ημερομηνία η 23η Σεπτεμβρίου 2020

Ακόμα μία καθυστέρηση καταγράφει το έργο της κατασκευής έξι πεζογεφυρών σε ισάριθμα σημεία βασικών οδικών αξόνων υψηλής επικινδυνότητας για τους πεζούς στην Αττική. 

Αν και στη σύμβαση που είχε υπογραφεί με τον ανάδοχο του έργου, προβλεπόταν η περαίωση της κατασκευής των πεζογεφυρών σε διάστημα τριάντα μηνών, δηλαδή στις 5 Απριλίου 2019, στη φάση μελέτης και κατασκευής δόθηκε σειρά παρατάσεων, η οποία συνεχίζεται μέχρι και σήμερα. Ετσι, ο γενικός γραμματές του υπουργείου Υποδομών, Γιώργος Καραγιάννης υπέγραψε πριν ένα μήνα ακόμα μία παράταση – την τρίτη κατά σειρά στη συνολική προθεσμία - με αποτέλεσμα η ημερομηνία παράδοσης των γεφυρών να παραπέμπεται πλέον για τις 23 Σεπτεμβρίου 2020 «με αναθεώρηση».

Η κατασκευή των πεζογεφυρών είχε ανακοινωθεί τον Δεκέμβριο του 2016 και δεδομένου ότι το έργο προχωρεί ενιαία, έως σήμερα δεν έχει παραδοθεί καμία από τις έξι. οι έξι πεζογέφυρες θα κατασκευαστούν στα παρακάτω σημεία:

  • Λεωφόρος Ποσειδώνος και Λεωφόρος Καλαμακίου, Άλιμος.
  • Λεωφόρος Κηφισίας και Πανόρμου, Αθήνα.
  • Λεωφόρος Μεσογείων και ΙΚΑ Αγίας Παρασκευής, Αγία Παρασκευή.
  • Λεωφόρος Αθηνών - Σχολές Προβατά, Χαϊδάρι.
  • Λεωφόρος Ποσειδώνος και Αφροδίτης-Παλαιό Φάληρο.
  • Λεωφόρος Αθηνών - Παλατάκι, Χαϊδάρι.

Για τις καθυστερήσεις υπάρχει εδώ και μήνες «γκρίνια» σε αρκετούς δήμους της Αττικής, καθώς η παράδοσή τους θα σημάνει μικρότερο κίνδυνο και λιγότερα ατυχήματα για δημότες και επισκέπτες.

Μία από τις δυσκολοτερες θέσεις κατασκευής ήταν αυτή στο Παλατάκι Χαιδαρίου, καθώς τελικά χρειάστηκε να επιλεγεί το εναλλακτικό σχέδιο ύστερα από σχετική τοποθέτηση του υπουργείου Πολιτισμού ώστε να μην προκληθεί με άμεσο ή έμμεσο τρόπο βλάβη στα παρακείμενα χαρακτηρισθέντα μνημεία και να παραμείνει άμεση και ανεμπόδιστη η πρόσβαση και η επισκεψιμότητα σε αυτά.

Δυσκολίες είχε όμως και η περίπτωση της Πανόρμου καθώς κρίθηκε απαραίτητη η εκπόνηση μελέτης φωτεινής σηματοδότησης στην πεζογέφυρα Πανόρμου κατά την οριστική διαμόρφωση του ισόπεδου κόμβου στην συμβολή των οδών Λεωφόρου Κηφισίας και Πανόρμου – Ερυθρού Σταυρού, ενώ περαιτέρω καθυστέρηση αποδίδεται και στη διεξαγωγή των βουλευτικών εκλογών το περασμένο καλοκαίρι.

ΣΧΟΛΙΑ <% totalComments %>
ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Tο ethnos.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετεί τις απόψεις αυτές. Διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύει συκοφαντικά, υβριστικά, ρατσιστικά ή άλλα σχόλια που προτρέπουν σε άσκηση βίας. Επίσης, σχόλια σε greeklish και κεφαλαία δεν θα δημοσιεύονται ενώ το ethnos.gr, όταν και όπου κρίνει, θα συμμετέχει στον διάλογο.

Δείτε εδώ τους όρους χρήσης.

Προσθήκη Σχολίου
<% replyingComment.name %>
Ακύρωση
Το σχόλιό σας έχει προωθηθεί για έγκριση
Αυτός ο ιστότοπος προστατεύεται από το reCAPTCHA και ισχύουν η Πολιτική Απορρήτου και οι Όροι Παροχής Υπηρεσιών της Google.
ΕΞΥΠΝΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ