Κορονοϊός: Δωρεάν υπηρεσίες ζητεί από τους παρόχους ο Κυριάκος Πιερρακάκης

Κορονοϊός: Δωρεάν υπηρεσίες ζητεί από τους παρόχους ο Κυριάκος Πιερρακάκης

Τελευταία Ενημέρωση
Το υπουργείο προχωρεί σήμερα κιόλας σε τηλεδιάσκεψη με τις εταιρίες

Την εξέταση της δυνατότητας δωρεάν παροχής υπηρεσιών και προιόντων που παρέχουν συνδρομητικά για όσο διάστημα διαρκέσουν τα έκτακτα μέτρα, ζήτησε με επιστολή του από τους φορείς που μετέχουν στην «Ελληνική Συμμαχία για τις ψηφιακές δεξιότητες και την απασχόληση», τους παρόχους ηλεκτρονικών επικοινωνιών και συνδρομητικών υπηρεσιών και τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Πληροφορικής, ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκος Πιερρακάκης. Για το θέμα αυτό μάλιστα έχει προγραμματιστεί και τηλεδιάσκεψη με τους παρόχους εντός της ημέρας ώστε οι σχετικές ανακοινώσεις να γίνουν ακόμα και σήμερα

Ο κ. Πιερρακάκης απηύθυνε πρόσκληση ψηφιακής αλληλεγγύης, ενώ στην επιστολή του καλεί τις επιχειρήσεις να εξετάσουν ποιες από τις υπηρεσίες ή/και προϊόντα που παρέχουν συνδρομητικά μπορούν να διατεθούν δωρεάν για όσο διάστημα διαρκέσουν τα έκτακτα μέτρα που έχουν ήδη ληφθεί και αυτά που ενδεχομένως θα απαιτηθεί να ληφθούν στη συνέχεια: υπηρεσίες και προϊόντα που διευκολύνουν την εξ αποστάσεως εργασία και εκπαίδευση, αλλά και την ψυχαγωγία.

Η πρωτοβουλία έχει τίτλο #DigitalSolidarityGR, και θα είναι αναρτημένη στην «Ελληνική Συμμαχία» της Γενικής Γραμματείας Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών, ενώ άμεσα πρόκειται να τεθεί σε παραγωγική λειτουργία και η σχετική πλατφόρμα.

«Να ανταποκριθούμε στο ρόλο μας»

«Σε αυτή τη δύσκολη κατάσταση καλούμαστε να αντεπεξέλθουμε όλοι μαζί, με αλληλεγγύη και συνεργασία. Είναι η στιγμή να ανταποκριθούμε στο ρόλο που μας αναλογεί ατομικά και συλλογικά. Για το λόγο αυτό το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης κινητοποιεί το σύνολο των υπηρεσιών, των φορέων και των συνεργειών του. Σε αυτό το πλαίσιο, οφείλουμε όλοι να συμβάλουμε ώστε οι πολίτες, το κράτος και οι επιχειρήσεις να έχουν τα κατάλληλα εφόδια για να ανταποκριθούν όσο το δυνατόν καλύτερα στη νέα πραγματικότητα. Σας καλώ να εξετάσετε ποιες από τις υπηρεσίες ή/και προϊόντα που παρέχετε συνδρομητικά μπορούν να διατεθούν δωρεάν για όσο διάστημα διαρκέσουν τα έκτακτα μέτρα: υπηρεσίες και προϊόντα που διευκολύνουν την εξ αποστάσεως εργασία και εκπαίδευση, αλλά και την ψυχαγωγία – και να μας ενημερώσετε σχετικά, εντάσσοντάς το στην πρωτοβουλία #DigitalSolidarityGR, που άμεσα θα λειτουργεί και ως πλατφόρμα» επισημαίνει στην επιστολή του ο κ. Πιερρακάκης προσθέτοντας πως «σε αυτή τη συγκυρία οφείλουμε να αποτελέσουμε δυναμικό κομμάτι της απάντησης στην πρόκληση απέναντι στην πανδημία. Και είμαι βέβαιος ότι η ανταπόκρισή σας θα είναι άμεση και καθοριστική».

Να σημειωθεί ότι σε αντίστοιχη προτροπή προς τους παρόχους ηλεκτρονικών επικοινωνιών είχε προβεί ήδη από την περασμένη Παρασκευή η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) ζητώντας την δωρεάν παροχή δεδομένων, χρόνου ομιλίας και ευρυζωνικού Ιντερνετ, χωρίς έως τώρα να έχει υπάρξει αντίδραση από τις εταιρίες. 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΡΟΝΟΙΟ

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ ΝΕΟ APP ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ Ethnos.gr - App Store Ethnos.gr - Google Play
ΣΧΟΛΙΑ <% totalComments %>
ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Tο ethnos.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετεί τις απόψεις αυτές. Διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύει συκοφαντικά, υβριστικά, ρατσιστικά ή άλλα σχόλια που προτρέπουν σε άσκηση βίας. Επίσης, σχόλια σε greeklish και κεφαλαία δεν θα δημοσιεύονται ενώ το ethnos.gr, όταν και όπου κρίνει, θα συμμετέχει στον διάλογο.

Δείτε εδώ τους όρους χρήσης.

Προσθήκη Σχολίου
<% replyingComment.name %>
Ακύρωση
Το σχόλιό σας έχει προωθηθεί για έγκριση
Αυτός ο ιστότοπος προστατεύεται από το reCAPTCHA και ισχύουν η Πολιτική Απορρήτου και οι Όροι Παροχής Υπηρεσιών της Google.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΕΞΥΠΝΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ