Συγκλονίζει γιατρός του Παπανικολάου: Σε 14 ώρες γέμισε μια ολόκληρη ΜΕΘ
Γιατρός στο Παπανικολάου της Θεσσαλονίκης περιγράφει τις δραματικές ώρες που ζουν οι ασθενείς και το νοσηλευτικό προσωπικό.🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Την δραματική κατάσταση στην οποία βρίσκονται τα νοσοκομεία, περιγράφει με ανάρτησή του γιατρός του νοσοκομείου «Παπανικολάου» στη Θεσσαλονίκη. Πρόκειται για τον Λευτέρη Σιώμο, ο οποίος δημοσίευσε στη σελίδα του στο Facebook όλα αυτά που έζησε σε μία βραδιά στο νοσοκομείο. Όπως αναφέρει ο ίδιος σε ανάρτηση του στο Facebook, ''Χθες η Β ΜΕΘ τέθηκε εκ νέου (2η φορά) στη μάχη έναντι στον covid-19. Πόσος χρόνος νομίζετε χρειάστηκε για να γεμίσει σχεδόν; Να σας πω εγώ: 14 ώρες‼️ Δεχόμενη τεράστια πίεση τόσο από τη γενική εφημερία του ΓΝ «Γ.Παπανικολάου» όσο και από νοσοκομεία γειτονικών νομών''.
Διαβάστε ακόμη
Απόλυτη καταστροφή στη Βενεζουέλα μετά τον διπλό σεισμό: Φόβος για χιλιάδες θύματα - Live εξελίξεις
Συνελήφθη το άτομο που μαχαίρωσε και σκότωσε τον 17χρονο στη συμπλοκή της Καλλιθέας
Χάος μετά τον νόμο Κυρανάκη για ταξί και ΕΙΧ: Ξεκινά δικαστικό μπρα ντε φερ με μαζικές προσφυγές
Ραγδαία επιδείνωση της υγείας του Αριστοτέλη Χαντζή - Δεν αποκλείεται η διασωλήνωση σε ΜΕΘ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




