Κορονοϊός: Μεγάλη διασπορά του ιού στο νοσοκομείο Αγιος Ανδρέας στην Πάτρα
Τουλάχιστον 60 άτομα από το νοσοκομείο έχουν νοσήσει με κορονοϊό🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ακόμη δύο εργαζόμενοι βρέθηκαν θετικοί στον κορονοϊό στο νοσοκομείο «Αγιος Ανδρέας» της Πάτρας, εκτοξεύοντας το νούμερο του προσωπικού που έχει νοσήσει σε πάνω από 60 άτομα.
Την ίδια στιγμή, σήμερα, Σάββατο, 6 Φεβρουαρίου, αναμένονται και τα αποτελέσματα «ύποπτων» κρουσμάτων, που ενδεχομένως ανεβάσουν κι άλλο τον αριθμό των νοσούντων. Να σημειωθεί πως στις 5 Φεβρουαρίου πραγματοποιήθηκε πολύωρη σύσκεψη για τον τρόπο αντιμετώπισης της επέκτασης του κορονοϊού στα δύο νοσοκομεία αναφοράς της Πάτρας.
Διαβάστε εδώ: Πολύωρο χειρουργείο για τον μαθητή που έπεσε από παράθυρο σχολείου
Διαβάστε ακόμη
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




