Κορονοϊός: Ελεύθερες οι διαδημοτικές μετακινήσεις αλλά συνωστισμός έξω από μπαρ
Το αδιαχώρητο επικράτησε έξω από μπαρ της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης την πρώτη μέρα ελεύθερων μετακινήσεων από δήμο σε δήμο🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Βράδυ Σαββάτου με τις μετακινήσεις από δήμο σε δήμο να επιτρέπονται στέλνοντας μήνυμα με τον κωδικό 6 στο 13033, αλλά κάποιοι δεν αρκέστηκαν μόνο στη βόλτα στην παραλία με τήρηση των μέτρων κατά του κορονοϊού. Οπως μπορείτε να δείτε από τα βίντεο, αρκετοί ήταν οι νέοι που ξεχύθηκαν στο Περιστέρι για ένα ποτό και σε άλλες γειτονιές της Αθήνας παρά το lockdown. Η ίδια εικόνα επικρατούσε και στη Θεσσαλονίκη, όπου επιχειρήσεις προσέφεραν ποτά με take away.
Μάλιστα, αρκετοί ήταν οι νέοι που παρέμεναν στην ουρά για να πάρουν το ποτό τους ακόμη και μισή ώρα, με συνωστισμό και σχεδόν καμία τήρηση των μέτρων κατά της πανδημίας του κορονοϊού. Οι εικόνες αυτές έγιναν πριν τις 21:00, όταν επιτρεπόταν η μετακίνηση από δήμο σε δήμο και δεν είχε τεθεί ακόμη η απαγόρευση της κυκλοφορίας. Ωστόσο, οι εικόνες αυτές προβληματίζουν κυβέρνηση και ειδικούς γιατί μπορεί να κουράστηκε ο κόσμος αλλά σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να ξεφύγει η κατάσταση με τον κορονοϊό.
Σε πύρινο κλοιό η Ευρώπη: Καταρρέουν οι υποδομές από τον ιστορικό καύσωνα - «Φωτιά» στις τιμές του ρεύματος
Τρόμος από συμμορίες ανηλίκων στο Περιστέρι: Κυκλοφορούν με μαχαίρια και σιδερογροθιές
Ακραίο: Ανήσυχοι οι επιστήμονες μετά από δύο διαδοχικές πυρκαγιές στη Γροιλανδία
Μεγάλη διαρροή στη Meta: Άφησε εκτεθειμένες μέχρι και τις ιδιωτικές συνομιλίες των υπαλλήλων της
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




