MenuClose
  • Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube ChannelFollow us on FaceBookFollow us on TwitterFollow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStoreΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
youtubefacebooktwitterinstagram
Τελευταία Νέα
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
  • Videos
BREAKING NEWS:
Συναγερμός στη Γεωπονική Σχολή - Εντοπίστηκε όλμοςΧαλκιδική: Στη δημοσιότητα τα στοιχεία του 78χρονου που κατηγορείται για βιασμό της 16χρονης βαφτισιμιάς τουΒλάβη στον Προαστιακό στην Πάτρα: Στράβωσαν οι ράγες - Με λεωφορεία του ΟΣΕ τα δρομολόγιαΘεσσαλονίκη: Δάσκαλος ο 53χρονος που κατηγορείται ότι παρενόχλησε σεξουαλικά τη 10χρονηΝεκρός 49χρονος λοχαγός μέσα στο στρατόπεδο Ξάνθης - Κατέρρευσε κατά τη διάρκεια εκπαίδευσης
Homepage |   Ελλάδα   |   15.11.2021 16:00
Newsroom
Newsroom

Black Friday και Cyber Monday: Συστάσεις της ΕΕΤΤ για ασφαλείς αγορές

επόμενο άρθροnext-article
EUROKINISSI/ ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ
EUROKINISSI/ ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ

Συστάσεις σε καταναλωτές, εταιρίες ταχυμεταφορών και επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου απευθύνει η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) ενόψει της φετινής εορταστικής περιόδου και των επερχόμενων εκπτωτικών ημερών Black Friday και Cyber Monday. Υπενθυμίζεται ότι πέρυσι η σημαντικά αυξημένη ζήτηση για ταχυδρομικές υπηρεσίες που παρατηρήθηκε την αντίστοιχη περίοδο, ως αποτέλεσμα και των περιοριστικών μέτρων της πανδημίας, οδήγησε σε μεγάλα προβλήματα ανταπόκρισης των ταχυδρομικών παρόχων, όπως προκύπτει και από το πλήθος των καταγγελιών που έλαβε η Αρχή.

Τι πρέπει να προσέξετε

 

Για τη βέλτιστη εξυπηρέτησή τους και την αποφυγή προβλημάτων κατά τη διαδικασία παραλαβής των παραγγελιών τους, οι καταναλωτές συνίσταται να επιδεικνύουν ιδιαίτερη προσοχή στα ακόλουθα:

Χρόνος & σημείο παράδοσης/παραλαβής: Πριν την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας από ηλεκτρονικό κατάστημα (e-shop), ενημερωθείτε για τη διαθεσιμότητα του προϊόντος, τη συνεργαζόμενη επιχείρηση ταχυμεταφορών, τον εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης, τη δυνατότητα ειδοποίησής σας αναφορικά με την ακριβή μέρα που θα παραληφθεί, καθώς και τον αριθμό αποστολής της (tracking number).

Επιπλέον, αξιοποιήστε το χώρο «σχολίων» στη φόρμα παραγγελίας του προϊόντος, αναγράφοντας επιπρόσθετες πληροφορίες προς την εταιρία ταχυμεταφορών που θα διευκολύνουν τη διαχείριση της αποστολής σας, ιδιαίτερα αν υφίσταται πολύωρη απουσία από την οικία σας σε καθημερινή βάση.

Παρακολούθηση αποστολής: Αναζητήστε την πορεία παράδοσης της παραγγελίας σας από το σύστημα εντοπισμού (tracking system) στην ιστοσελίδα της εταιρίας ταχυμεταφορών. Σημειώνεται ότι αποτελεί συνήθη πρακτική των εταιριών να ενημερώνουν για την πορεία της αποστολής μέσω sms, email, τηλεφωνικώς κ.λπ.

Επανάληψη της προσπάθειας επίδοσης: Οι εταιρίες ταχυμεταφορών υποχρεούνται σε δεύτερη προσπάθεια επίδοσης του αντικειμένου, σε περίπτωση απουσίας σας κατά την αρχική προσπάθεια, με σχετική έγγραφη/ηλεκτρονική ειδοποίησή σας.

Παραλαβή με επιφύλαξη: Έχετε τη δυνατότητα να παραλάβετε με επιφύλαξη ή να δηλώσετε επιφύλαξη εντός μίας ημέρας από την παραλαβή της αποστολής εάν το αντικείμενο που σας παραδίδεται έχει υποστεί φθορά ή είναι κατεστραμμένο.

 

Δυνατότητα μη υπογραφής: Με σκοπό την προληπτική προστασία της δημόσιας υγείας, επιτρέπεται, κατ’ εξαίρεση και μόνο προσωρινά, η επίδοση ταχυδρομικών αντικειμένων ταχυμεταφορών χωρίς υπογραφή του παραλήπτη και με την καταχώρηση από τον διανομέα, του μοναδικού προσωπικού κωδικού αναγνώρισης που θα σας έχει ήδη αποσταλεί.

Δικαίωμα αποζημίωσης: Έχετε δικαίωμα, υπό όρους, να αιτηθείτε αποζημίωση, εντός 6 μηνών από την ημερομηνία αποστολής, για την πλημμελή παροχή ταχυδρομικών υπηρεσιών (απώλεια/ καταστροφή/εκπρόθεσμη επίδοση). Οι αποζημιώσεις των ανωτέρω περιπτώσεων καταβάλλονται στον αποστολέα ή, αν αυτός παραιτηθεί των δικαιωμάτων του, στον παραλήπτη του ταχυδρομικού αντικειμένου.

Συστάσεις προς εταιρίες ταχυμεταφορών 

Με γνώμονα τη διατήρηση υψηλού επιπέδου υπηρεσιών και τη βέλτιστη δυνατή ανταπόκριση στις ανάγκες των καταναλωτών, η ΕΕΤΤ συνιστά στις εταιρίες ταχυμεταφορών τα εξής:

Να προετοιμαστούν σε επιχειρησιακό επίπεδο για την προσεχή περίοδο έντονης ζήτησης, αξιοποιώντας την εμπειρία του τελευταίου 1,5 χρόνου, αποφεύγοντας πρακτικές που δύνανται να υποβαθμίσουν την ποιότητα των υπηρεσιών τους και να προκαλέσουν ταλαιπωρία στους καταναλωτές.

Να επανεξετάσουν προσεκτικά τους προσδοκώμενους χρόνους παράδοσης, να ενημερώσουν έγκαιρα τις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις/e-shops και κατ’ επέκταση τους χρήστες για τις όποιες μεταβολές, και να προσφέρουν αξιόπιστη ενημέρωση για την πορεία της αποστολής, ιδιαίτερα κατά την παραλαβή της παραγγελίας από την επιχείρηση/e-shop και πριν την τελική παράδοσή της στον παραλήπτη. Αν ο μεγάλος όγκος αποστολών προκαλεί δυσκολία ανταπόκρισής τους, να μην αναλαμβάνουν επιπλέον αποστολές, εφόσον δεν μπορούν να εγγυηθούν την έγκαιρη επίδοσή τους.

 

Να μεριμνήσουν για την αύξηση των ενεργειών παράδοσης στους παραλήπτες, με εναλλακτικούς τρόπους εξυπηρέτησης, αξιοποιώντας π.χ. συνεργαζόμενες τοπικές εταιρίες ταχυμεταφορών/θυρίδες/σημεία εξυπηρέτησης διευρυμένου ωραρίου, έτσι ώστε να αποφεύγεται η μεγάλη αναμονή καταναλωτών έξω από τα καταστήματα των εταιριών ταχυμεταφορών για την παραλαβή δεμάτων.

Να αυξήσουν τον αριθμό του προσωπικού που απασχολείται με την τηλεφωνική εξυπηρέτηση και τη διαχείριση των αιτημάτων των χρηστών, με στόχο την καλύτερη διαχείριση των αιτημάτων/παραπόνων και την πληροφόρηση των καταναλωτών.

Να εξαντλούν τη δυνατότητα επαναπροώθησης των αποστολών προς παραλήπτες που απουσίαζαν από το δηλωθέν σημείο παραλαβής. Επιπλέον συστήνεται η καθιέρωση πολιτικής για την παραμονή των ανεπίδοτων στο τοπικό υποκατάστημα για περισσότερες εργάσιμες ημέρες μετά την ειδοποίηση των παραληπτών, όταν υπάρχει ο απαραίτητος χώρος εντός του καταστήματος, καθώς και πρόσθετη ειδοποίηση πριν την επιστροφή στον αποστολέα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Οικονομία | 13.11.2021 23:45
Οι εκπτώσεις τελειώνουν: Μεγάλες προσδοκίες και φόβοι για Black Friday

Συστάσεις σε επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου

Σε επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου (e-shops), η ΕΕΤΤ συνιστά:

Να ενημερώνουν τους καταναλωτές για τη διαθεσιμότητα του προϊόντος, τη συνεργαζόμενη εταιρία ταχυμεταφορών, την ημέρα παραλαβής του προϊόντος από την εταιρία ταχυμεταφορών, τον αριθμό αποστολής και τον προσδοκώμενο χρόνο παράδοσης βάσει της σύμβασης ταχυμεταφοράς.

Να προχωρούν σε προσεκτική έρευνα της ταχυδρομικής αγοράς και να επιλέγουν εταιρία ταχυμεταφορών, βάσει συνδυασμού ποιοτικών κριτηρίων και κόστους. Να μην διστάζουν να αλλάξουν συνεργαζόμενη εταιρία ταχυμεταφορών ή να συνεργαστούν με περισσότερες εταιρίες, προκειμένου να εξυπηρετήσουν ταχύτερα τους πελάτες τους.

Να αξιοποιούν τη δυνατότητα εκχώρησης στους παραλήπτες των προϊόντων τους, του δικαιώματος αποζημίωσης από τις εταιρίες ταχυμεταφορών για πλημμελείς ταχυδρομικές υπηρεσίες, ιδιαίτερα για προπληρωμένες/εξοφλημένες ηλεκτρονικές παραγγελίες.





επόμενο άρθροRead next Article
#TAGS
  • Black Friday 2021
  • Black Friday
  • ηλεκτρονικό εμπόριο
  • online αγορές
  • ΕΕΤΤ
  • ταχυμεταφορές
  • cyber Monday
Ανακάλυψε την φθηνότερη ασφάλεια για το αυτοκινητό σου εύκολα και γρήγορα!Gowise.gr. Κάνε σύγκριση σε 27 ασφαλιστικές εταιρίες
Ethnos on Google News
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.grRegister on Ethnos at Google News
ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΜΑΣ
ΗΜΕΡΗΣΙΑ| 31.03.2023 10:11
Σπίτι μου: Οι ανακοινώσεις για τους όρους και τις προϋποθέσεις για φθηνά δάνεια σε νέους
ΗΜΕΡΗΣΙΑ| 31.03.2023 10:38
Shopping όλο το 24ωρο - «Πράσινο φως» στην παράταση ωραρίου, με απόφαση δημάρχου
MENSHOUSE
Ζεστά νερά όλο το χρόνο, ποτέ κύμα: Η ξακουστή ελληνική παραλία που αποκαλούν «αριστούργημα της φύσης» (Pics)
MENSHOUSE
Old school τέχνη, ανόθευτος ρομαντισμός: O Έλληνας θρύλος του Subbuteo που κατέκτησε την κορυφή του κόσμου (Vid)

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

01
31-03-2023 18:22
Συναγερμός στη Γεωπονική Σχολή: Εντοπίστηκε όλμος στις εγκαταστάσεις - Κλειστή η Ιερά Οδός
02
30.03.2023 12:16
ΑΣΕΠ: 633 προσλήψεις στη δημοτική αστυνομία με απολυτήριο λυκείου
03
31.03.2023 17:41
Προκλητικές απειλές του καταδικασθέντα αστυνομικού για trafficking - Οι αναρτήσεις του και η ανακοίνωση δικηγόρων
04
31.03.2023 15:46
Στάση εργασίας τη Δευτέρα στα λεωφορεία - Ποιες ώρες
05
30.03.2023 22:27
Σεισμός ανοιχτά της Κρήτης: Αισθητός στο Ηράκλειο - Τα στοιχεία του Γεωδυναμικού Ινστιτούτου

POPULAR VIDEOS

Μεσημεριανό δελτίο 31/03/2023
Μεσημεριανό... | 31.03.2023 14:02
Μεσημεριανό δελτίο 31/03/2023
Υπόγειο θησαυροφυλάκιο σπόρων για το ενδεχόμενο πυρηνικού πολέμου στη Γιακουτία
Ώρα Ελλάδος... | 31.03.2023 09:31
Υπόγειο θησαυροφυλάκιο σπόρων για το ενδεχόμενο πυρηνικού πολέμου στη Γιακουτία
Με χειροκροτήματα υποδέχτηκαν τον Δημήτρη Καμπουράκη
Ώρα Ελλάδος... | 31.03.2023 08:21
Με χειροκροτήματα υποδέχτηκαν τον Δημήτρη Καμπουράκη
Ώρα Ελλάδος 31/03/2023
Ώρα Ελλάδος... | 31.03.2023 10:03
Ώρα Ελλάδος 31/03/2023
Αλλάζει στάση η Γερμανία, λέει «ναι» για τείχη στα εξωτερικά σύνορα της Ε.Ε.
Ώρα Ελλάδος... | 31.03.2023 09:28
Αλλάζει στάση η Γερμανία, λέει «ναι» για τείχη στα εξωτερικά σύνορα της Ε.Ε.