Ενότητες στο άρθρο: 📌 190353_1📌 Το εμβόλιο για τους άνω των 60 συνοπτικά:
Υποχρεωτικός εμβολιασμός άνω των 60: Ραντεβού μέχρι 16 Ιανουαρίου αλλιώς πρόστιμο
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Αντιμέτωποι με πρόστιμο 100 ευρώ τον μήνα θα βρεθούν όσοι ανεμβολιαστοί άνω των 60 ετών δεν κλείσουν ραντεβού μέχρι τις 16 Ιανουαρίου.
Ειδικότερα, σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Open, 100 ευρώ το μήνα θα είναι το πρόστιμο αν δεν κάνουν καμία δόση έως και 16 Ιανουαρίου, ενώ 50 ευρώ είναι το πρόστιμο ειδικά για τον Ιανουάριο και μισό πρόστιμο αν τελικά ο εμβολιασμός γίνει μέχρι τις 15.
Για τους άνω των 60, το πιστοποιητικό λήγει στους 7 μήνες μετά τη 2η δόση.
Το εμβόλιο για τους άνω των 60 συνοπτικά:
- λήξη πιστοποιητικού επτά μήνες μετά τη 2η δόση
- 100 ευρώ/μήνα αν δεν κάνουν καμία δόση έως 16/1
- 50 ευρώ τον Ιανουάριο - 50% έκπτωση αν γίνει πριν τις 15
- η ΗΔΙΚΑ στέλνει τα ΑΜΚΑ στην ΑΑΔΕ
- θα βεβαιωθούν Ιανουάριο - θα πληρωθούν Φεβρουάριο
- +0,73%/μήνα από Μάρτιο - Κατασχέσεις για 500 ευρώ+
Διαβάστε ακόμη
Ο Τραμπ αποκάλυψε πού σκοντάφτει η συμφωνία με το Ιράν - Η αλλαγή της τελευταίας στιγμής στο κείμενο
«Για το καλό σου είμαστε εδώ»: Συγκλονιστικό βίντεο με αστυνομικούς να σώζουν άνδρα που ετοιμαζόταν να αυτοκτονήσει στον Πειραιά
Τρομακτικό βίντεο από τη στιγμή του σεισμού των 5,2 Ρίχτερ στην Εύβοια
Το ελληνικό video game σε νέα πίστα: Το launching του «Necrophosis: Full Consciousness» και τα 3 επόμενα projects του Άρη Δραγώνη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



