Θεσσαλονίκη: Βλάβη σε οχηματαγωγό έξω από το λιμάνι
Δεν προκλήθηκε τραυματισμός ή θαλάσσια ρύπανση🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Βλάβη στη μηχανή του οχηματαγωγού πλοίου «Πελαγίτης», το οποίο εκτελούσε προγραμματισμένο δρομολόγιο από Θεσσαλονίκη για Λήμνο, Μυτιλήνη, Χίο, Πειραιά, σημειώθηκε, ενώ έπλεε έξω από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης.
Στο πλοίο επέβαιναν οκτώ επιβάτες, όλοι τους οδηγοί οχημάτων, καθώς και τα μέλη του πληρώματος, ενώ μεταφέρονταν εβδομήντα φορτηγά και εννέα ΙΧ.
Στο σημείο έφτασε αμέσως σκάφος του λιμενικού, καθώς και ρυμουλκά , με αποτέλεσμα μετά από λίγο το σκάφος να ρυμουληθεί στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, όπου και προσδέθηκε με ασφάλεια.
Κανένας από τους επιβάτες δεν τραυματίστηκε, ούτε σημειώθηκε κάποια θαλάσσια ρύπανση.
Διαβάστε ακόμη
Μπορεί να επιβιώσει ένας πρωθυπουργός στη Βρετανία; Πώς η χώρα έγινε «άγονο έδαφος» για πολιτική σταθερότητα
Ζήτησαν από πλήρωμα του ΕΚΑΒ που μετέφερε καρκινοπαθή να πληρώσει ακτοπλοϊκό εισιτήριο
Καταγγελία ότι αρνήθηκαν να εξετάσουν στα Επείγοντα τον απεργό πείνας Αριστοτέλη Χαντζή
Σαν ταινία του Χόλιγουντ: Η στιγμή που τουρίστες τρέχουν να γλιτώσουν από έκρηξη ηφαιστείου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



