Ενότητες στο άρθρο: 📌 Εκτός λειτουργίας λόγω πτώσης της τάσης της ΔΕΗ
Μετρό: Εκτός λειτουργίας ο σταθμός στο Χαλάνδρι
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Σύμφωνα με ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ, αποκαταστάθηκε η λειτουργία του σταθμού Μετρό στο Χαλάνδρι. Η κίνηση στη Γραμμή 3 του Μετρό διεξάγεται κανονικά σε ολόκληρο το δίκτυο.
Εκτός λειτουργίας λόγω πτώσης της τάσης της ΔΕΗ
Νωρίτερα έγινε γνωστό από τη ΣΤΑΣΥ ότι ο σταθμός της Γραμμής 3 του μετρό ήταν εκτός λειτουργίας λόγω πτώσης τάσης της ΔΕΗ. Οι συρμοί διέρχονταν από αυτόν χωρίς να πραγματοποιούν στάση.
- Εντοπίστηκε κοίτασμα φυσικού αερίου ανοιχτά της Κύπρου: «Σημαντική ανακάλυψη» στο τεμάχιο 6 της ΑΟΖ - Η ανακοίνωση Eni και TotalΕnergies
- Διπλό (κοινοβουλευτικό) χτύπημα από ΠΑΣΟΚ: Κλήση Κοντολέων, Βλάχου και Δημητριάδη στη Θεσμών – Αίτημα και για Εξεταστική
- Σοβαρή καταγγελία για το Νοσοκομείο Αγρινίου: Έγκυος γιατρός εφημερεύει επί 24 ώρες - Δεν υπάρχει αντικαταστάτης
- Φυσικό αέριο: Νέα εκτίναξη της τιμής πάνω από τα 280 ευρώ η μεγαβατώρα
Διαβάστε ακόμη
Ιράν - ΗΠΑ συμφώνησαν στον οδικό χάρτη των 60 ημερών για οριστική συμφωνία - Tι αποφάσισαν για Ορμούζ και Λίβανο
Στον «επαναπατρισμό» παραδοσιακών ψηφοφόρων ποντάρει η κυβέρνηση: Ποια πρόσωπα βγαίνουν μπροστά
Δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: Πώς η ΕΛΑΣ «έδεσε» τον δράστη - Οι αντιφάσεις, το βίντεο και ο μαρτυρικός θάνατος
Φοιτητική κατοικία: Η δεύτερη αγωνία των Πανελλαδικών αρχίζει μετά τις βάσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




