Απίστευτο περιστατικό στην Πάτρα: Πήγε σε μπαρ τα ξημερώματα και άφησε τα παιδιά της στο αμάξι!
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Μία 35χρονη μητέρα δύο παιδιών συνελήφθη χθες τα ξημερώματα στην Πάτρα, η οποία, σύμφωνα με την αστυνομία, κατηγορείται για έκθεση ανηλίκων σε κίνδυνο.
Ως προς το χρονικό της υπόθεσης, η 35χρονη, σύμφωνα με την αστυνομία, μετέβη χθες τα ξημερώματα με αυτοκίνητο σε καφέ - μπαρ, αφήνοντας ανεπιτήρητα στο εσωτερικό του οχήματος, τα δύο ανήλικα παιδιά της, ηλικίας 9 και 3,5 ετών, αντίστοιχα, θέτοντας σε κίνδυνο την σωματική τους ακεραιότητα.
Περίοικοι, οι οποίοι αντελήφθησαν τα παιδιά να είναι μέσα στο κλειδωμένο αυτοκίνητο, ειδοποίησαν την αστυνομία.
Αμέσως μετά έφθασαν στο σημείο αστυνομικοί της Άμεσης Δράσης, οι οποίοι εντόπισαν τα παιδιά καλά στην υγεία τους και στην συνέχεια συνέλαβαν την 35χρονη.
Γυναικοκτονία στη Δράμα: Σοκάρουν οι λεπτομέρειες για τη δολοφονία της 45χρονης αστυνομικού από τον σύζυγό της
Την ενοχή της Άννας Μισέλ Ασημακοπούλου πρότεινε η Εισαγγελέας για τη διαρροή των emails - «Ήξεραν καλά τι έκαναν»
This is Knicks: Κάν΄το όπως οι Σπαρτιάτες – Ο ιδιοκτήτης της ομάδας ζήτησε αποχή 10 εβδομάδων από το σεξ πριν τα playoffs
«Έβλεπα αηδία στον καθρέφτη»: Η συγκλονιστική εξομολόγηση της Μαίρης Συνατσάκη για τη βουλιμία και τον αυτοτραυματισμό
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



