Θεσσαλονίκη: Συνελήφθη ο 29χρονος οδηγός που παρέσυρε και εγκατέλειψε δύο πεζούς - Ήταν υπό την επήρεια αλκοόλ
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Συνελήφθη στο πλαίσιο της αυτόφωρης διαδικασίας ο 29χρονος οδηγός που εμπλέκεται σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος με εγκατάλειψη δύο ατόμων στη Θεσσαλονίκη.
Ειδικότερα, ο 29χρονος συνελήφθη για τα αδικήματα των σωματικών βλαβών από αμέλεια, τροχαίου ατυχήματος με εγκατάλειψη και οδήγηση υπό την επήρεια μέθης.
Όπως προέκυψε από την αστυνομική έρευνα και όπως μεταδίδει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, σήμερα (25/11) το πρωί στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, το αυτοκίνητο που οδηγούσε ο 29χρονος, παρέσυρε δύο πεζούς, ηλικίας έναν 35χρονο άνδρα και μία 29χρονη γυναίκα, με αποτέλεσμα τον τραυματισμό τους, ενώ στη συνέχεια εγκατέλειψε τον τόπο του ατυχήματος χωρίς να προβεί στις προβλεπόμενες από τον νόμο ενέργειες.
Προανάκριση διενεργείται από την Υποδιεύθυνση Τροχαίας Θεσσαλονίκης.
«Έχασαν τα πάντα»: Κάτοικοι θα περάσουν το βράδυ σε σκηνές - Απόγνωση στη Βενεζουέλα
Συνελήφθη το άτομο που μαχαίρωσε και σκότωσε τον 17χρονο στη συμπλοκή της Καλλιθέας
Χάος μετά τον νόμο Κυρανάκη για ταξί και ΕΙΧ: Ξεκινά δικαστικό μπρα ντε φερ με μαζικές προσφυγές
Ραγδαία επιδείνωση της υγείας του Αριστοτέλη Χαντζή - Δεν αποκλείεται η διασωλήνωση σε ΜΕΘ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



