Στο Πειθαρχικό ο οδηγός λεωφορείου που έλυνε σταυρόλεξο στο τιμόνι
Σύμφωνα με ενημέρωση από την ΟΣΥ, ο οδηγός ήδη κλήθηκε στο πειθαρχικό συμβούλιο προκειμένου να δώσει εξηγήσεις για τη συμπεριφορά του εν ώρα εργασίας🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό
Σε απολογία στο πειθαρχικό συμβούλιο της ΟΣΥ κλήθηκε ο οδηγός λεωφορείου ο οποίος εμφανίζεται σε βίντεο να σημειώνει με στυλό σε έντυπο που είχε τοποθετήσει πάνω στο τιμόνι και ενώ το όχημα που οδηγούσε βρισκόταν εν κινήσει.
Η ενημέρωση του ΟΣΥ
Σύμφωνα με το βίντεο, το οποίο μεταδόθηκε σε τηλεοπτικά ρεπορτάζ, ο οδηγός της γραμμής 523 Σταθμός Κηφισιάς - Αδάμες φαίνεται πως έλυνε σταυρόλεξο, ενώ παράλληλα οδηγούσε το λεωφορείο. Εικονίζεται μάλιστα να φορά ταυτόχρονα γυαλιά ηλίου και γυαλιά πρεσβυωπίας.
Σύμφωνα με ενημέρωση από την ΟΣΥ, ο οδηγός ήδη κλήθηκε στο πειθαρχικό συμβούλιο προκειμένου να δώσει εξηγήσεις για τη συμπεριφορά του εν ώρα εργασίας. Σε περίπτωση που αποδειχθεί παράπτωμα - όπως επισημαίνει η εταιρία - θα ακολουθηθούν όλες οι προβλεπόμενες διαδικασίες.
Η έφοδος στα σπίτια του κυκλώματος που διακινούσε ναρκωτικά στη Μύκονο - Βίντεο από την επιχείρηση
Ανοίγουν τραπεζικές θυρίδες βασικών κατηγορούμενων για το κύκλωμα στις Πολεοδομίες
Μήνυση σε 18 influencers για διαφήμιση τζόγου - Είχαν πάνω από 3 εκατ. followers
«Η Μουριά είναι η ζωή μου»: Συγκινητική έκκληση του ιδιοκτήτη του εμβληματικού καφενείου στα Εξάρχεια για να παραμείνει ανοιχτό
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



