Η τηλεόραση δημιουργεί και αισθήματα
Τα κανάλια έχουν συναίσθημα και δεν είναι άλλο από εκείνο που έχουν οι τηλεθεατές για εκείνα🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋
Τα κανάλια έχουν συναίσθημα. Και δεν είναι άλλο από εκείνο που έχουν οι τηλεθεατές για εκείνα. Οι ιδιωτικοί σταθμοί εθνικής εμβέλειας βρέθηκαν στο επίκεντρο ποιοτικής έρευνας (την οποία διενήργησε προσφάτως η Ira Media) για το συναισθηματικό αποτύπωμά τους.
Τα προφίλ των καναλιών διαμορφώθηκαν από αξίες, δύο εκ των οποίων κλήθηκε να επιλέξει καθένας από όσους συμμετείχαν στην έρευνα, θεωρώντας ότι αντιπροσωπεύουν καλύτερα κάθε κανάλι (AΝΤ1, Alpha, ΣΚΑΪ, Star, Open TV).
Συμμετείχαν 304 άτομα, μοιρασμένα σχεδόν στη μέση ως προς το φύλο (52% άνδρες-48% γυναίκες, από 18 ετών), καλύπτοντας παράλληλα μια ευρεία γκάμα δημογραφικών χαρακτηριστικών (επαγγελματική και οικογενειακή κατάσταση, αριθμός μελών οικογένειας, μόρφωση).
Τι δείχνουν οι 4 τελευτές δημοσκοπήσεις: Ανοδικές τάσεις για τη Νέα Δημοκρατία – Οι κερδισμένοι και οι χαμένοι
Μαρουσάκης: «Κοκτέιλ» ζέστης και αφρικανικής σκόνης - Πού το θερμόμετρο θα ξεπεράσει τους 35 βαθμούς
Ανησυχία για τον παρβοϊό: Πώς μεταδίδεται - Πόσο πιθανό είναι να κολλήσει ένα παιδί
Μαρμαρωμένος Βασιλιάς: Ένας ή δύο Αυτοκράτορες πίσω από τον θρύλο; Τι λένε η Ιστορία και τα… Θρησκευτικά
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr