Εξιτήριο για τον Ελληνοκαναδό τουρίστα που έπεσε θύμα άγριου ξυλοδαρμού στην Κρήτη
Αντιμετωπίζει πρόβλημα με την περιφερειακή όραση🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Εξιτήριο πήρε ο Ελληνοκαναδός που ξυλοκοπήθηκε άγρια σε μπαρ του Ηρακλείου, στην Κρήτη.
Σύμφωνα με τους γιατρούς έχει αποκατασταθεί πλήρως το πρόβλημα στην γνάθο, στη ρινική και στη μετωπιαία κοιλότητα.
Όσον αφορά την κατάσταση του ματιού του, σύμφωνα με το cretalive.gr, αναφέρεται πως παραμένει ένα μικρό πρόβλημα στην κίνησή του, η οποία -σύμφωνα με τους ειδικούς- εκτιμάται να επανέρχεται σε δύο με τρεις μήνες στην πλήρη και κανονική λειτουργία του.
Ο 49χρονος θα επιστρέψει στο νοσοκομείο την ερχόμενη εβδομάδα προκειμένου να πραγματοποιηθεί επανεξέταση της κατάστασής του.
Τα σχολιά σας δημοσιεύονται άμεσα με δική σας ευθύνη. Το ΕΘΝΟΣ θα παρεμβαίνει και τα προσβλητικά σχόλια θα διαγράφονται
Διαβάστε ακόμη
«Σκοντάφτει» ξανά στον Ευαγγελισμό η Γραμμή 4 του Μετρό - Απειλείται με νέες καθυστερήσεις το έργο
Στο… γαλάζιο DNA στοχεύει η κυβέρνηση: Γιατί φούντωσαν τα σενάρια πρόωρων εκλογών - Τι θα κάνει ο Σαμαράς
Πώς ο ναυτικός αποκλεισμός των ΗΠΑ στέρησε από το Ιράν σχεδόν 6 δισ. δολάρια
Πάντα ορεκτικό, προσοχή στα πιάτα ημέρας - 14 συμβουλές κριτικών εστιατορίων για το τέλειο γεύμα έξω
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




