ΟΣΕ: Έρχονται πύλες εισόδου σε σταθμούς προαστιακού και υπεραστικού σιδηροδρόμου και αυτόματα μηχανήματα εισιτηρίων
Αντικείμενο του έργου, προϋπολογισμού 36 εκατ. ευρώ, είναι ο ψηφιακός μετασχηματισμός του ΟΣΕ ώστε να λειτουργεί ως σύγχρονος φορέας με ψηφιακές υποδομές🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό
Πύλες εισόδου και εξόδου σε σιδηροδρομικούς σταθμούς τόσο των υπεραστικών αμαξοστοιχιών όσο και του Προαστιακού θα βάλει ο ΟΣΕ, ο οποίος παράλληλα θα εξοπλίσει και τους σταθμούς με αυτόματα μηχανήματα πώλησης εισιτηρίων, συμβατά με των υπόλοιπων συγκοινωνιακών εταιριών που δραστηριοποιούνται στην περιοχή.
Τι προβλέπει ο ψηφιακός μετασχηματισμός του ΟΣΕ
Αυτά προβλέπει μεταξύ άλλων το έργο «Εγκατάσταση, παραμετροποίηση, διαχείριση, εγγύηση καλής λειτουργίας ολοκληρωμένου πληροφοριακού συστήματος για τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό του ΟΣΕ», το οποίο θα προχωρήσει με διαγωνισμό που ενέκρινε το Διοικητικό Συμβούλιο του ΟΣΕ που συνεδρίασε υπό την Προεδρία του κ. Γιάννου Γραμματίδη.
Αντικείμενο του έργου, προϋπολογισμού 36 εκατ. ευρώ (χωρίς ΦΠΑ), είναι ο ψηφιακός μετασχηματισμός του ΟΣΕ ώστε να λειτουργεί ως σύγχρονος φορέας με ψηφιακές υποδομές σύμφωνα με τη Βίβλο Ψηφιακού Μετασχηματισμού 2020 - 2025 και σε εναρμόνιση με την προτεραιότητα της ΕΕ για τη δημιουργία σύγχρονων ανταγωνιστικών σιδηροδρομικών δικτύων.
Το έργο στοχεύει στον εκσυγχρονισμό των υφιστάμενων υποδομών, τη βελτίωση της εσωτερικής λειτουργίας και οργάνωσης του ΟΣΕ, την εξοικονόμηση λειτουργικού κόστους και την προσφορά βελτιωμένων υπηρεσιών στο επιβατικό κοινό, μέσω της εισαγωγής καινοτομιών και συστημάτων νέας τεχνολογίας και της χρήσης σύγχρονων πληροφοριακών συστημάτων.
Το έργο ψηφιακού μετασχηματισμού του ΟΣΕ περιλαμβάνει:
- Σύστημα διαχείρισης εισιτηρίων, ώστε τουλάχιστον το 60% των επιβατών να χρησιμοποιεί ηλεκτρονικά εισιτήρια, και διασύνδεσης του συστήματος με υφιστάμενα Συστήματα Συλλογής Κομίστρου.
- Υποδομές έξυπνων σταθμών περιλαμβάνοντας Κέντρα Διαχείρισης Σταθμών (ΚΔΣ) σε επιλεγμένους σταθμούς, και εξοπλισμό σε σταθμούς, στάσεις και σε κινητήριο τροχαίο υλικό.
Κεντρικά συστήματα και ειδικότερα:
Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Τηλεματικής και Πληροφόρησης Επιβατών,
- Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Ψηφιακής Εξυπηρέτησης, Διαχείρισης Αιτημάτων Επιβατικού Κοινού και Παραπόνων και Εφαρμογές Mobile,
- Λογισμικό Κεντρικής Διαχείρισης
- Διασύνδεση Κεντρικών συστημάτων με Υφιστάμενες Υποδομές Εξωτερικών Φορέων.
- Μελέτες και Υπηρεσίες και ειδικότερα
- Μελέτες και πλήρης, αναλυτικός σχεδιασμός του ολοκληρωμένου συστήματος/ μεθοδολογία υλοποίησης,
- Υπηρεσίες Εγκατάστασης, Κατάρτισης και Εκπαίδευσης, Πιλοτικής και Δοκιμαστικής Λειτουργίας,
- Υπηρεσίες Διαχείρισης Έργου καθώς επίσης και
- Υπηρεσίες Εγγύησης Καλής Λειτουργίας των συστημάτων για διετή περίοδο η οποία ξεκινά αμέσως μετά την οριστική παραλαβή του Έργου.
O Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕ κ. Παναγιώτης Τερεζάκης έκανε την ακόλουθη σχετική δήλωση: «Η δρομολόγηση του μεγάλου αυτού έργου σηματοδοτεί μια νέα εποχή για τον ΟΣΕ ιδιαίτερα μάλιστα ενόψει του εταιρικού μετασχηματισμού που στοχεύει στον εκσυγχρονισμό της σιδηροδρομικής λειτουργίας προς όφελος της οικονομίας και της κοινωνίας».
Βία, επαναπροωθήσεις και ατιμωρησία στα ελληνικά σύνορα: Καμία ποινική έρευνα δεν έχει καταλήξει σε διώξεις από το 2019
Κοντεύουν τα Χριστούγεννα και ακόμη δεν υπάρχουν καθηγητές στα σχολεία - Οργισμένη επιστολή γονέων
Συναινετική ή συγκρουσιακή αντιπολίτευση; Η Χαριλάου Τρικούπη αναζητά την μέθοδο που θα της δώσει ώθηση
Το μεγαλύτερο σκάνδαλο στον παγκόσμιο αθλητισμό: γιατί αφαιρέθηκαν τα χρυσά μετάλλια από την παραολυμπιακή ομάδα μπάσκετ της Ισπανίας
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr