Θεσσαλονίκη: Γιορτάζει η πόλη - Με συγκίνηση και τιμές η έπαρση της σημαίας στο Λευκό Πύργο
Η πόλη γιορτάζει την απελευθέρωσή της από τον τουρκικό ζυγό, αλλά και τον πολιούχο της, Άγιο Δημήτριο🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Με κάθε τιμή τελέστηκε η έπαρση της σημαίας στη Θεσσαλονίκη, καθώς η πόλη γιορτάζει την απελευθέρωσή της το 1912, αλλά και τον πολιούχο Άγιο Δημήτριο.
Αξίζει να επισημανθεί ότι η έπαρση της σημαίας στον Λευκό Πύργο αποτελεί μια ιδιαίτερη στιγμή για την πόλη, αφού ο ιστός όπου υψώνονται τα ελληνικά σύμβολα είναι το κατάρτι του τουρκικού θωρηκτού «Φετίχ-Μπουλέν», το οποίο βύθισε ο Νικόλαος Βότσης στις 18 Οκτωβρίου του 1912.
Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, η Θεσσαλονίκη τιμά όσους αγωνίστηκαν για την απελευθέρωση της πόλης και κατ’ επέκταση της πατρίδας.
Τα σχολιά σας δημοσιεύονται άμεσα με δική σας ευθύνη. Το ΕΘΝΟΣ θα παρεμβαίνει και τα προσβλητικά σχόλια θα διαγράφονται
Διαβάστε ακόμη
Με «δώρα» ο Τραμπ στην Άγκυρα τον Ιούλιο: Πώς «βλέπει» η Αθήνα τις εξελίξεις
Βίντεο - ντοκουμέντο από τη στιγμή που πέφτει το πυροσβεστικό ελικόπτερο στη λίμνη Αώου
Εφιάλτης στη Βενεζουέλα: Αυξάνονται δραματικά τα θύματα - Τουλάχιστον 164 νεκροί και πάνω από 970 τραυματίες
«Το χέρι του Θεού»: Ο ερασιτέχνης φωτορεπόρτερ και η ιστορία πίσω από την εμβληματικότερη φωτογραφία όλων των Παγκοσμίων Κυπέλλων
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



