Αμπελόκηποι: Συναγερμός από τηλεφώνημα για βόμβα σε διαγνωστικό κέντρο
Στο σημείο ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις
Συναγερμός σήμανε από τηλεφώνημα για βόμβα στην σε διαγνωστικό κέντρο στους Αμπελόκηπους.
Συγκεκριμένα, γυναίκα, σύμφωνα με αστυνομικές πηγές, τηλεφώνησε στο τηλεφωνικό κέντρο της Βιοκλινικής και ανέφερε πως υπάρχει βόμβα στον 4ο όροφο του κτιρίου και θα εκραγεί σε μισή ώρα.
Αμέσως σήμανε συναγερμός στις Αρχές και ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις έχουν σπεύσει στο σημείο.
Εκεί βρίσκονται ήδη και δυνάμεις του Τμήματος Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών (ΤΕΕΜ).
Διαβάστε ακόμη
Ξαναζεσταίνεται το «φλερτ» της κυβέρνησης στη μεσαία τάξη: Τι θα μπει στο καλάθι της ΔΕΘ
Η μεγάλη σύγχυση με τον χρόνο των εκλογών, τα ντέρμπι στα ψηφοδέλτια και ένα comeback στην Α΄Αθηνών
Ξεκινούν νέο... χορό κινητοποιήσεων οι αγρότες - Ορατό το ενδεχόμενο για «θερμό» καλοκαίρι
Το «δώρο» που έκανε άθελά του ο Τραμπ στο Ιράν: «Τους δώσαμε ένα όπλο πιο ισχυρό από οποιαδήποτε πυρηνική βόμβα»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




