Γενετιστές υποστηρίζουν ότι λύθηκε το μυστήριο με τον Τζακ Αντεροβγάλτη

O Τζακ Αντεροβγάλτης είναι ο πιο διαβόητος κατά συρροήν δολοφόνος στην ιστορία

Για την ταυτότητά του  ανθρώπου που έσπειρε το θάνατο στο Λονδίνο, στα τέλη του 19ου αιώνα, έχουν ειπωθεί πολλά και γύρω από το όνομά του έχουν υπάρξει πολλά σενάρια για το ποιος ήταν πραγματικά. Εγκληματολογική έρευνα που δημοσιεύθηκε στην επιθεώρηση Journal of Forensic Sciences αναγνωρίζει ως τον διαβόητο δολοφόνο έναν 23χρονο Πολωνό κουρέα, τον Άαρον Κοσμίνσκι ο οποίος εκείνη την εποχή ήταν ο κύριος ύποπτος.

Το αξιοσημείωτο είναι ότι δεν είναι η πρώτη φορά που ο Κοσμίνσκι ταυτίζεται με την ταυτότητα του serial killer. Πριν από έναν αιώνα είναι ενοχοποιηθεί, ενώ το ίδιο συνέβη και το 2014, στο βιβλίο που έγραψε ο Βρετανός επιχειρηματίας και ερευνητής, Ράσελ Έντουαρντς. Ωστόσο, το τωρινό εύρημα βασίζεται σε στοιχεία DNA.

«Από όσο είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε, αυτή είναι η πιο εξελιγμένη μελέτη μέχρι στιγμής, σχετικά με την υπόθεση», αναφέρουν χαρακτηριστικά οι συγγραφείς της έρευνας.

Συγκεκριμένα δύο ερευνητές, ο Ντέιβιντ Μίλερ και ο Τζάρι Λουχελάινεν έκαναν ελέγχους DNA, τόσο σε δείγμα αίματος όσο και σπέρματος. Τα δύο δείγματα βρέθηκαν πάνω σε ένα μεταξωτό σάλι, το οποίο σύμφωνα με ερευνητές, εντοπίστηκε δίπλα στο πτώμα του τέταρτου θύματος του Τζακ Αντεροβγάλτη που ήταν η Κάθριν Έντοους.

Το σάλι αποκτήθηκε σε δημοπρασία το 2007 από τον Έντουαρντς ο οποίος το έδωσε στον Λουχελάινεν. Οι εγκληματολόγοι συνέκριναν δείγματα μιτοχονδριακού DNA – το οποίο, όπως σημειώνεται στην επιστημονική επιθεώρηση, κληροδοτείται από τη μητέρα – με δείγματα από συγγενείς εν ζωή της Έντοους και του Κοσμίνσκι. Έτσι λοιπόν, διαπίστωσαν πως τα δείγματα ταιριάζουν με εκείνα του συγγενούς του Κοσμίνσκι.

Παράλληλα η μελέτη που έκαναν ο Μίλερ και ο Λουχελάινεν περιλαμβάνει ακόμα και την ανάλυση της εμφάνισης του Τζακ Αντεροβγάλτη. Μάλιστα τον περιγράφει ως έναν άνδρα με καστανά μάτια και μαλλιά. Αυτά τα στοιχεία είναι ίδια με τη μόνη αξιόπιστη μαρτυρία.

Πάντως υπάρχουν και ερευνητές που δεν θεωρούν επαρκή αυτά τα στοιχεία καθώς πιστεύουν ότι μετά από τόσα χρόνια το DNA, ίσως έχει αλλοιωθεί. Υπενθυμίζεται ότι ο Τζακ ο Αντεροβγάλτης πιστεύεται πως είχε δολοφονήσει τουλάχιστον 11 γυναίκες στο Ιστ Εντ του Λονδίνου, μεταξύ 1888 και 1891.

Το ethnos.gr καταγράφει όλες τις εξελίξεις σχετικά με τον ισχυρό σεισμό στην Αττική και την Αθήνα.

Δείτε εδώ όλες τις σημαντικές εξελίξεις σχετικά με τη σεισμική δραστηριότητα και τα σημαντικά γεγονότα.