Ρύζι, χαρτί υγείας και μια τουαλέτα Givenchy σαν της Μέγκαν Μαρκλ
Πρίγκιπας Χάρι, Μέγκαν Μαρκλ (AP/Heathcliff O'Malley)

Ρύζι, χαρτί υγείας και μια τουαλέτα Givenchy σαν της Μέγκαν Μαρκλ

Τελευταία Ενημέρωση
Πολλοί Βρετανοί, αν και στοκάρουν είδη πρώτης ανάγκης σε περίπτωση σκληρού «διαζυγίου» µε την ΕΕ, δεν διστάζουν να βάλουν βαθιά το χέρι στην τσέπη προκειµένου να αντιγράψουν τα ακριβά γούστα της πριγκίπισσας

Οι Βρετανοί πολίτες µπορεί από τη µία πλευρά να σπεύδουν να στοκάρουν παυσίπονα, χαρτιά τουαλέτας και ρύζι στην προοπτική ενός άτακτου Brexit εν µέσω δυσοίωνων προβλέψεων για την οικονοµία, αλλά από την άλλη δαπανούν ώρες ολόκληρες στο Instagram κάνοντας like στα πανάκριβα γούστα της ετοιµόγεννης πριγκίπισσας Μέγκαν Μαρκλ. Η δούκισσα του Σάσεξ, που αποδεικνύεται σύµβολο του στυλ ακόµα και κατά την περίοδο της εγκυµοσύνης της, κάνει όλο και µεγαλύτερη επίδειξη πλούτου στις εµφανίσεις της, προφανώς απτόητη απέναντι στην άνευ προηγουµένου πολιτική και οικονοµική αβεβαιότητα µε την οποία βρίσκεται αντιµέτωπη η Γηραιά Αλβιώνα.

Σύµφωνα µε µια ανάλυση από τη µηχανή αναζήτησης µόδας «Love the Sales» των 77 «look» µε τα οποία εµφανίστηκε δηµοσίως η πριγκίπισσα µετά την ανακοίνωση της εγκυµοσύνης της τον περασµένο Σεπτέµβριο, η γκαρνταρόµπα της εγκυµοσύνης της είναι πιθανότατα η ακριβότερη των τελευταίων γενεών στα βασιλικά χρονικά της Αγγλίας. Μέχρι στιγµής, τα ρούχα µητρότητας της Μαρκλ έχουν στοιχίσει σχεδόν... µισό εκατοµµύριο λίρες (πάνω από 560.000 ευρώ), που σηµαίνει ότι κατά µέσο όρο κάθε εµφάνιση της Αµερικανίδας πρώην ηθοποιού στοίχισε πάνω από 6.000 λίρες!

Εκτιµάται ότι η γκαρνταρόµπα της συζύγου του πρίγκιπα Χάρι είναι περίπου επτά φορές πιο ακριβή από εκείνη της γυναίκας του αδελφού του, δούκισσας του Κέιµπριτζ, Κέιτ Μίντλετον, η οποία εµφανιζόταν ανέκαθεν πιο απλή και µε πιο προσιτά ενδυµατολογικά γούστα. Η Μέγκαν Μαρκλ έχει προκαλέσει από την πρώτη στιγµή που εµφανίστηκε στο παλάτι τέτοια στυλιστική φρενίτιδα, ώστε κάθε της εµφάνιση να οδηγεί σε ρεκόρ πωλήσεων για τα ρούχα που εκείνη φορά, µε τους «ειδικούς» παράλληλα να κάνουν αναλύσεις επί αναλύσεων για τις επιλογές της απόλυτης «influencer».

Σύµφωνα µε τα στοιχεία της µηχανής αναζήτησης «Love the Sales», το πιο δηµοφιλές ντύσιµο της 37χρονης Αµερικανίδας πρώην ηθοποιού (µε 356.000 likes στο Instagram) ήταν η µεταξωτή τουαλέτα του οίκου Givenchy που εκείνη φόρεσε τον περασµένο ∆εκέµβριο στα βρετανικά βραβεία µόδας (British Fashion Awards).

Η πιο ακριβή της εµφάνιση ήταν η τουαλέτα αξίας 10.500 λιρών του Oscar de la Renta µε το τούλι και το µοτίβο µαύρων πουλιών που φόρεσε στα Geographic Society Awards, ενώ το πιο φτηνό φόρεµά της ήταν το πλεκτό H&M φόρεµα µόλις 25 λιρών που έβαλε τον περασµένο Ιανουάριο, ένα ρούχο που έµελλε να γίνει ανάρπαστο, µε αποτέλεσµα να εξαφανιστεί από τα ράφια µέσα σε 24 ώρες! Στη διάρκεια της εγκυµοσύνης της δούκισσας του Σάσεξ, οι online αναζητήσεις για τους αγαπηµένους της σχεδιαστές και µάρκες της εκτοξεύονταν έπειτα από κάθε της εµφάνιση (για παράδειγµα, αύξηση 5.800% κατεγράφη στις αναζητήσεις για την Αυστραλή σχεδιάστρια Karen Gee και 3.900% για τη µάρκα Outland Denim).

Πάντως, η φρενίτιδα αναµένεται να συνεχιστεί και µετά τη γέννηση του παιδιού της Μαρκλ, που είναι βέβαιο ότι θα µετατραπεί σε σύµβολο του στυλ για την παιδική ένδυση. Και τα ακριβά της γούστα αναµένεται να αποτυπωθούν και στις επιλογές των ρούχων του πρώτου της παιδιού. Εξάλλου, τα τρία ξαδελφάκια του αγέννητου µωρού της Μέγκαν, οι πρίγκιπες Τζορτζ και Λούις και η πριγκίπισσα Σάρλοτ, έχουν ήδη εξελιχθεί σε «fashion icons». Η εταιρεία Brand Finance είχε εκτιµήσει πρόσφατα ότι τα τρία παιδιά του πριγκιπικού ζεύγους Κέιτ και Ουίλιαµ θα «συνεισφέρουν» στη διάρκεια της ζωής τους συνολικά 12,2 δισεκατοµµύρια δολάρια στη βρετανική οικονοµία (5 δισ. δολάρια η πριγκίπισσα Σάρλοτ και από 3,6 δισ. δολάρια οι αδελφοί της Τζορτζ και Λούις).

Οι πωλήσεις των πολύχρωµων παιδικών παπουτσιών Crocs έφτασαν στα ύψη µετά την εµφάνιση του µικρού Τζορτζ µε ένα µπλε ζευγάρι της εταιρείας σε φιλανθρωπικό αγώνα πόλο το 2015. Και η λονδρέζικη µάρκα παπουτσιών Papouelli έγινε διάσηµη χάρη στις λευκές µπαλαρίνες που προτίµησε η πριγκίπισσα Σάρλοτ ως παρανυφάκι στον γάµο της πριγκίπισσας Ευγενίας στο κάστρο του Ουίνδσορ. Ωστόσο, η µη Βρετανίδα πριγκίπισσα του Σάσεξ δεν αναµένεται να τονώσει τη βρετανική οικονοµία, καθώς φαίνεται ότι θα συνεχίσει να προτιµά τις διεθνείς µάρκες και τους ξένους σχεδιαστές. Οι Βρετανίδες, από την άλλη, µάλλον θα συνεχίσουν να βάζουν το χέρι βαθιά στην τσέπη για να αντιγράψουν το στυλ της ίδιας και του µωρού της, ενώ ταυτόχρονα… γεµίζουν και τα ντουλάπια τους µε είδη πρώτης ανάγκης εν όψει Brexit.

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ ΝΕΟ APP ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ Ethnos.gr - App Store Ethnos.gr - Google Play
ΣΧΟΛΙΑ <% totalComments %>
ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Tο ethnos.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετεί τις απόψεις αυτές. Διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύει συκοφαντικά, υβριστικά, ρατσιστικά ή άλλα σχόλια που προτρέπουν σε άσκηση βίας. Επίσης, σχόλια σε greeklish και κεφαλαία δεν θα δημοσιεύονται ενώ το ethnos.gr, όταν και όπου κρίνει, θα συμμετέχει στον διάλογο.

Δείτε εδώ τους όρους χρήσης.

Προσθήκη Σχολίου
<% replyingComment.name %>
Ακύρωση
Το σχόλιό σας έχει προωθηθεί για έγκριση
Αυτός ο ιστότοπος προστατεύεται από το reCAPTCHA και ισχύουν η Πολιτική Απορρήτου και οι Όροι Παροχής Υπηρεσιών της Google.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΕΞΥΠΝΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ