Εντοπίστηκαν δύο πλανήτες όπως η Γη κοντά στη... γειτονιά της

Εντοπίστηκαν δύο πλανήτες όπως η Γη κοντά στη... γειτονιά της

Στην επιφάνειά τους μπορεί να διατηρηθεί νερό σε υγρή μορφή χωρίς να εξατμιστεί ή να παγώσει

Φαίνεται πως υπάρχουν πολλοί περισσότεροι πλανήτες κοντά στη Γη, οι οποίοι θα μπορούσαν να φιλοξενήσουν ζωή από ότι αρχικά φανταζόμασταν. Μια ομάδα επιστημόνων ανακάλυψε δύο πλανήτες οι οποίοι βρίσκονται στην κατάλληλη απόσταση από τους δικούς τους Ήλιους, στη «Ζώνη της Ζωής» όπως αποκαλείται,  ώστε να μπορεί να διατηρηθεί στην επιφάνειά τους νερό σε υγρή μορφή χωρίς να εξατμιστεί ή να παγώσει. Αυτό πρακτικά σημαίνει πως σε εκείνα τα αστέρια θα μπορούσε -υπό προϋποθέσεις- να αναπτυχθεί ζωή.

Οι δύο πλανήτες περιστρέφονται γύρω από έναν ήλιο, γνωστό ως «αστέρι του Teegarden», ο οποίος απέχει μόλις 12,5 έτη φωτός από τη Γη (ένα έτος φωτός είναι η απόσταση που ταξιδεύει το φως μέσα σε ένα χρόνο οπότε τα 12,5 έτη ισούνται με 10 τρισεκατομμύρια χιλιόμετρα). Οι ειδικοί βρίσκουν πολλές ομοιότητες ανάμεσα στη Γη και τους δύο συγκεκριμένους πλανήτες.

2cqrzdnttebtarc8hnrbpa-650-80.jpeg
Copyright: space.com

Η συγκεκριμένη ανακάλυψη έγινε στα πλαίσια του προγράμματος CARMENES. Σύμφωνα με το space.com, οι επιστήμονες ανακάλυψαν πως οι δύο πλανήτες γυρίζουν με πολύ μεγάλη ταχύτητα γύρω από τον δικό τους ήλιο (πραγματοποιούν έναν ολοκληρωμένο κύκλο σε 5 και 11 μέρες αντίστοιχα). Στο δικό μας ηλιακό σύστημα, ακόμα και ο Ερμής χρειάζεται 88 ημέρες για να πραγματοποιήσει μια πλήρη περιστροφή γύρω από τον Ήλιο.

Μάλιστα, οι ειδικοί αναφέρουν πως είναι πιθανό ακόμα περισσότεροι πλανήτες από το ηλιακό σύστημα του ήλιου Teegarden να διατηρούν τις κατάλληλες συνθήκες για την ανάπτυξη ζωής, καθώς πολλά από τα άστρα που υπάρχουν εκεί έχουν δύο ή και περισσότερους δορυφόρους.

tc9kmch49mhp2lejowsv6b-650-80.jpg