Χρήστες του Facebook φλέρταραν σοβαρά μία γυναίκα σε πίνακα ζωγραφικής (pic)
(AP)

Χρήστες του Facebook φλέρταραν σοβαρά μία γυναίκα σε πίνακα ζωγραφικής (pic)

«Είσαι υπέροχη, τηλεφώνησέ μου. Σου στέλνω τον αριθμό μου στο WhatsApp», έγραφε (μιλώντας σοβαρά) ένας από τους χρήστες του Facebook

Για όλα φταίνε οι καλοί ζωγράφοι, που μπορούν να φιλοτεχνούν γυμνές γυναίκες με τόση πιστότητα κι αληθοφάνεια που εύκολα μπορεί κάποιος να τις εκλάβει ως ζωντανές. Έτσι, πολλοί ήταν εκείνοι οι εκπρόσωποι του ανδρικού φύλου που προσπάθησαν να γνωρισθούν και - γιατί όχι να συνάψουν μία σχέση- με τη γυναίκα που απαθανατίζεται σε πίνακα του 19ου αιώνα, όπου παριστάνεται το γυμνό μοντέλο του μετά το μπάνιο.

«Είσαι υπέροχη, τηλεφώνησέ μου. Σου στέλνω τον αριθμό μου στο WhatsApp», έγραφε (μιλώντας σοβαρά) ένας από τους χρήστες του Facebook στα σχόλια κάτω από τη φωτογραφία του πίνακα «Μετά το λουτρό» του Γάλλου ζωγράφου Γουΐλιαμ -Αντόλφ Μπουργκερό (1825-1905).

Ο πίνακας είχε αναρτηθεί αρχικά στη σελίδα του Facebook για την τέχνη World Paintings και κατόπιν έγινε viral, έως ότου η δημοσιογράφος Κίτι Γουένχαμ αναδημοσίευσε στο Twitter κάποια από τα σχόλια που έκαναν οι διάφοροι χρήστες.

Χρήστες του Facebook φλέρταραν γυναίκα σε πίνακα

Το γυμνό σώμα, που ανενδοίαστα αισθησιακά προβάλλει ο πίνακας, εξήψε τα πάθη και μετατράπηκε στο «σκοτεινό αντικείμενο του πόθου» για πολλούς άρρενες χρήστες του μέσου κοινωνικής δικτύωσης αυτού.

«Γεια σου σέξι κούκλα! Πώς είσαι;», ρωτούσε ένας εξ αυτών. «Θα σου φιλούσα όλο το κορμί», πρόσθετε ένας άλλος, μπαίνοντας αμέσως στο «ψητό». Ένας τρίτος υποψήφιος «μνηστήρας», ακόμη πιο φλογερός, δεν διστάζει να κάνει μία ακόμη πιο τολμηρή εκμυστήρευση και πρόταση: «Μου αρέσεις, σε θέλω και θα σε παίρνω όλη μέρα κι όλη νύκτα. Σε έχω ανάγκη, σε παρακαλώ, έλα στο Μπανγκλαντές και εγώ θα σε περιμένω».

Ένας άλλος, που είχε καταληφθεί από ποιητικό οίστρο μάλλον, ως άλλος Γ. Αθάνας του «Γαργάλατα», επαινούσε τις «αξιαγάπητες καρδάρες με γάλα» της δεσποινίδας.

Τα σχόλια αποκαλύπτουν πως κανείς από τους «μνηστήρες» αυτούς δεν είχε αντιληφθεί τη διαφορά ανάμεσα σε μία πραγματική γυναίκα και το απαθανατισμένο μοντέλο ενός πίνακα. Όπως δε, σχολιάζει ένας άλλος, πιο διορατικός χρήστης: «Τι ωραίος πίνακας, τόσο αριστοτεχνικά ζωγραφισμένος που οι πειναλέοι τύποι δεν είναι ικανοί να τον διακρίνουν από τον πραγματικό κόσμο».

Η αισθησιακή δεσποινίς, που αναπαρίσταται στον πίνακα, είναι φυσικό πως δεν μπορεί να απαντήσει στις προκλητικές προτάσεις των όσων την ποθούν. Για τον λόγο αυτό, κάποιες φορές αναλάμβανε κάποιος από τους άλλους χρήστες, με αρκετή δόση χιούμορ, να απαντήσει στη συνήθη ερώτηση του κάθε ερωτύλου: Στο «γειά σου, σέξι κούκλα! Πώς είσαι;», απάντησε «Ζωγραφιστή. Εσύ;». Ή σε άλλη περίπτωση: «Δεν νομίζω πως μπορεί να λειτουργήσει κάτι μεταξύ μας. Εσύ είσαι 25 ετών κι εγώ από καμβά και χρώματα».

Πλέον, κανείς θα εύχεται όλοι αυτοί οι επίδοξοι και προπαντός διορατικοί «Δον Ζουάν» δεν θα διασχίσουν τις πόρτες κάποιου από τα μεγάλα Μουσεία της Ευρώπης και του κόσμου, όπου εκτίθενται διάσημα γυμνά, από τη «Μάγια γυμνή» του Βελάσκεθ, ή τις γυναίκες του Ρούμπενς και να μην τολμήσουν να πραγματώσουν τους πόθους τους, όπως θα ήθελαν να κάνουν και με τις πραγματικές γυναίκες!

ΣΧΟΛΙΑ <% totalComments %>
ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

Tο ethnos.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετεί τις απόψεις αυτές. Διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύει συκοφαντικά, υβριστικά, ρατσιστικά ή άλλα σχόλια που προτρέπουν σε άσκηση βίας. Επίσης, σχόλια σε greeklish και κεφαλαία δεν θα δημοσιεύονται ενώ το ethnos.gr, όταν και όπου κρίνει, θα συμμετέχει στον διάλογο.

Δείτε εδώ τους όρους χρήσης.

Προσθήκη Σχολίου
<% replyingComment.name %>
Ακύρωση
Το σχόλιό σας έχει προωθηθεί για έγκριση
Αυτός ο ιστότοπος προστατεύεται από το reCAPTCHA και ισχύουν η Πολιτική Απορρήτου και οι Όροι Παροχής Υπηρεσιών της Google.
ΕΞΥΠΝΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ