Μόσχα: Χάκερ πήραν τον έλεγχο του νέου τελεφερίκ
Δεν έχει γίνει γνωστό πότε θα λειτουργήσει ξανά το τελεφερίκ🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Η πιο πρόσφατη ατραξιόν της ρωσικής πρωτεύουσας, ένα τελεφερίκ πάνω από τον ποταμό Μόσχοβα, αναγκάστηκε να κλείσει για το κοινό μόλις μία ήμερα μετά τα εγκαίνιά του, εξαιτίας μιας κυβερνοεπίθεσης στους servers του, σύμφωνα με όσα μετέδωσαν τα ρωσικά Μέσα.
Οι βόλτες με το τελεφερίκ επρόκειτο να ήταν δωρεάν για τον πρώτο μήνα λειτουργίας αλλά δεν πρόλαβε. Οι επιβάτες της πρώτης ημέρας έφτασαν όλοι ασφαλείς στους προορισμούς τους. Δεν έχει γίνει γνωστό πότε θα λειτουργήσει ξανά το τελεφερίκ, ωστόσο οι απαιτούμενοι έλεγχοι για την ασφάλειά του αναμένεται να ολοκληρωθούν το βράδυ της Πέμπτης.
Διαβάστε ακόμη
Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate - Τι απαντά
Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



