Ο πλανήτης άκουγε για μήνες ανεξήγητους ήχους - Το μυστήριο μόλις λύθηκε
Άντρας κρύβει το πρόσωπό του/pexels.com

Ο πλανήτης άκουγε για μήνες ανεξήγητους ήχους - Το μυστήριο μόλις λύθηκε

Όχι, δεν ήταν ιδέα σας, αν ακούσατε και εσείς αυτούς τους μυστηριώδεις ήχους

Το 2018 πολλαπλά σεισμικά σήματα ανιχνεύθηκαν από υπηρεσίες καταγραφής σεισμών σε ολόκληρο τον κόσμο. Μετά τον εντοπισμό αυτών των σημάτων, ένα περίεργο βουητό ήταν αντιληπτό σε πολλά μέρη του πλανήτη, ενώ τον Νοέμβριο του ίδιου έτους κάποια από αυτά τα βουητά καταγράφηκαν να έχουν διάρκεια έως και 20 λεπτά. Τα μυστηριώδη βουητά απασχόλησαν για μήνες την επιστημονική κοινότητα, ωστόσο χρειάστηκε να περάσουν σχεδόν δύο χρόνια για να καταλήξουν στην αιτία που προκαλούσε αυτούς τους περίεργους ήχους.

Σύμφωνα με το CNN, η περισσότερη σεισμική δραστηριότητα του 2018 καταγράφηκε στο νησί Mayotte του Ινδικού Ωκεανού, ένα από τα πολλά που βρίσκονται ανάμεσα σε Αφρική και Μαδαγασκάρη. Οι επιστήμονες εντόπισαν συνολικά 7.000 τεκτονικούς σεισμούς στο πεδίο μελέτης τους. Στη διάρκεια της έρευνάς τους, διαπίστωσαν πως οι χιλιάδες σεισμοί στην περιοχή προκάλεσαν τη δημιουργία ενός υποθαλάσσιου ηφαιστείου, στην οποία οφείλονταν και οι μυστηριώδεις ήχοι που άκουγε όλος ο πλανήτης για μήνες.

Η σχετική έρευνα δημοσιεύτηκε αυτή την εβδομάδα στην εφημερίδα «Nature Geoscience», όπου και παρατίθενται όλες οι απαραίτητες πληροφορίες για το υποθαλάσσιο ηφαίστειο και πώς αυτό δημιουργήθηκε όσο και για τους ήχους που προκάλεσε, κάνοντας πολίτες σε διάφορα μέρη της Γης να αναρωτιούνται αν ακούν φωνές...