Μάριος Αθανασίου: Αποκάλυψε ότι δούλευε όλο το χειμώνα σε οικοδομή
Ο ηθοποιός θέλησε να δοκιμάσει κάτι τελείως διαφορετικό από την υποκριτική🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ο Μάριος Αθανασίου, ο οποίος έχει διαγράψει μία λαμπρή καριέρα στο θέατρο και την τηλεόραση, μοιράστηκε μια ξεχωριστή προσωπική του εμπειρία μέσα από τον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram.
Ξάφνιασε τους ακολούθους του
Ο ηθοποιός αναφέρθηκε στην περίοδο που εργάστηκε στην οικοδομή κατά τη διάρκεια του χειμώνα, τονίζοντας τις δυσκολίες, τις προκλήσεις, αλλά και τα μαθήματα που αποκόμισε από αυτή την εμπειρία.
Ειδικότερα ανέβασε ένα video του από μια οικοδομή και έγραψε στη λεζάντα της: «Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Αλέξανδρο και τον Γιώργο που μου δώσανε την ευκαιρία να κάνω αυτή τη δουλειά όλο το χειμώνα. Ήταν κάτι που το είχα ανάγκη από πολλές απόψεις.
Η εργασία στην οικοδομή πέρα από τη φυσική καταπόνηση και την εργασιακή ανασφάλεια, είναι εκτεθειμένη και στους κανόνες ασφαλείας που πολλές φορές παραβλέπονται. Παρ όλα αυτά το μεροκάματο αναγκάζει τα παιδιά που δουλεύουν (κανένας Έλληνας) να προσπεράσουν τα πάντα! Απεριόριστο σεβασμό για όλους τους φίλους που έκανα και θα συνεχίσω να έχω. Αγαπήστε τους φόβους σας και μην το βάζετε ποτέ κάτω! Ποτέ!»
Η «ακτινογραφία» της σύγκρουσης στη Μέση Ανατολή: Η αβεβαιότητα ήρθε για να μείνει
«Έξυπνες Γέφυρες»: Δείχνουν τον δρόμο για να κερδηθεί το μεγάλο στοίχημα της συντήρησης των υποδομών
Το δύσκολο Λεκανοπέδιο για το ΠΑΣΟΚ, η δημοσκοπική καθίζηση της ΝΔ και οι ανέφικτες (;) συνεργασίες
Στο Καστράκι της Ασίνης: αρχαιότητες, μνήμες πολέμου και βουτιές στον Αργολικό
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




