Evita: Η Rachel Zegler τραγούδησε σε μπαλκόνι έξω από το θέατρο και προκάλεσε αντιδράσεις
Μία πρωτοποριακή κίνηση για την ιστορική παράσταση εξελίχθηκε σε φιάσκο🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά ┋

Μια από τις πιο καθοριστικές στιγμές του εμβληματικού μιούζικαλ «Evita» δεν εκτυλίσσεται, αυτή τη φορά, πάνω στη θεατρική σκηνή. Στη νέα, τολμηρή παραγωγή που φιλοξενείται στο London Palladium του West End, η πρωταγωνίστρια Ρέιτσελ Ζέγκλερ (Rachel Zegler) ενσαρκώνει τη θρυλική Εβίτα Περόν και ερμηνεύει το διάσημο τραγούδι «Don't Cry for Me, Argentina» όχι ενώπιον του κοινού στην αίθουσα, αλλά... μπροστά στους περαστικούς της οδού Argyll.
Η επίμαχη σκηνή
Κατά την έναρξη του δεύτερου μέρους της παράστασης, η Ζέγκλερ εμφανίζεται στο μπαλκόνι του ιστορικού θεάτρου και τραγουδά απευθυνόμενη στο ανυποψίαστο κοινό του δρόμου. Η σκηνή μεταδίδεται ζωντανά μέσω οθόνης στο εσωτερικό της αίθουσας, προκαλώντας έκπληξη, θαυμασμό αλλά και αντιδράσεις.
Η καινοτόμα σκηνοθετική απόφαση ανήκει στον Τζέιμι Λόιντ (Jamie Lloyd), ο οποίος στο παρελθόν έχει υιοθετήσει παρόμοιες τεχνικές. Σε παλαιότερη παραγωγή του «Sunset Boulevard», χαρακτήρας τραγουδούσε έξω από το θέατρο, ενώ στο «Ρωμαίος και Ιουλιέτα», ο Τομ Χόλαντ είχε παίξει μια ολόκληρη σκηνή στην ταράτσα.
Ο συνθέτης του έργου Άντριου Λόιντ Γουέμπερ (Andrew Lloyd Webber) χαρακτήρισε τη στιγμή «εξαιρετική», τονίζοντας τη δύναμη του αυθόρμητου και της ζωντανής επαφής με το «πραγματικό κοινό» της πόλης. «Είναι πραγματικά συναρπαστικό, γιατί ξαφνικά τη βλέπεις με ένα αληθινό κοινό, κάτι που δεν μπορείς να το πετύχεις στη σκηνή», δήλωσε στο Associated Press.
Από τις πρώτες κιόλας ημέρες των παραστάσεων, η ιδιότυπη αυτή σκηνή έγινε viral, με εκατοντάδες θαυμαστές να συγκεντρώνονται καθημερινά έξω από το θέατρο, δημιουργώντας μια μοναδική σύνδεση ανάμεσα στο εσωτερικό και το εξωτερικό του καλλιτεχνικού γεγονότος.
Ωστόσο, δεν ήταν όλοι ενθουσιασμένοι. Πολλοί θεατές, που κατέβαλαν έως και 245 λίρες (330 δολάρια) για ένα εισιτήριο, δήλωσαν απογοητευμένοι, θεωρώντας ότι στερήθηκαν τη ζωντανή ερμηνεία του πιο αναγνωρίσιμου τραγουδιού του μιούζικαλ. Ο θεατρικός μπλόγκερ Καρλ Γούντγουορντ (Carl Woodward), μιλώντας στο BBC, ανέφερε πως κατανοεί γιατί κάποιοι νιώθουν «λίγο αδικημένοι», υπενθυμίζοντας ότι για πολλούς μια επίσκεψη στο θέατρο είναι μια σπάνια εμπειρία.
Rachel Zegler faces backlash for performing musical’s hit scene on outside balcony — as paying fans inside watch on live stream https://t.co/OsAvHaRuGR pic.twitter.com/oAXHCc463J
— New York Post (@nypost) June 18, 2025
Απαντώντας στις αντιδράσεις, ο Άντριου Λόιντ Γουέμπερ επικαλέστηκε άρθρο γνώμης στους Times του Λονδίνου, τονίζοντας ότι αυτή η προσέγγιση είναι «κάτι που θα ήθελε η ίδια η Εβίτα Περόν — να απολαμβάνουν όλοι τον ύμνο της, έστω και για λίγο, χωρίς αντίτιμο».
Η παράσταση «Evita» στο London Palladium εξελίσσεται σε μία από τις πιο πολυσυζητημένες παραγωγές του φετινού West End, τόσο για τη φρέσκια ερμηνεία της Ρέιτσελ Ζέγκλερ, όσο και για τις σκηνοθετικές επιλογές του Τζέιμι Λόιντ που αμφισβητούν τα καθιερωμένα όρια ανάμεσα στη σκηνή και τον δημόσιο χώρο.
Το μιούζικαλ, βασισμένο στη ζωή της Εβίτα Περόν, συζύγου του προέδρου της Αργεντινής Χουάν Περόν, εξιστορεί την άνοδό της από τη φτώχεια στη δύναμη και την εμβληματική σχέση της με τον λαό. Η φιλόδοξη παραγωγή του West End ολοκληρώνει τις παραστάσεις της στις 6 Σεπτεμβρίου.
Δολοφονία καθηγητή στην Αγία Παρασκευή: Ηθικός αυτουργός η πρώην σύζυγός του – Δολοφόνος ο νυν σύντροφός της
«Κόλαση» στη Δαμασκό από νέα ισραηλινά πλήγματα: Εικόνες καταστροφής από τους βομβαρδισμούς – Ένας νεκρός και δεκάδες τραυματίες
Εκθέσεις χωρίς φωτογραφίες και σφραγίδα: Σωρεία λαθών στην Ιατροδικαστική Υπηρεσία Πατρών
Νταϊάνα Ρος στο Καλλιμάρμαρο: Μια αναδρομή στη ζωή της απόλυτης ντίβας
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr