To efood στηρίζει ευάλωτες κοινωνικές ομάδες με 12.600 κιλά προϊόντων από το efood market
Η δράση αυτή, η οποία θα συνεχιστεί και το 2025, αποτελεί μέρος της στρατηγικής Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης του efood και του προγράμματος «Love Delivered»🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

To 2024, το efood ξεκίνησε μια πρωτοβουλία για την αξιοποίηση των κοντόληκτων προϊόντων υψηλής διατροφικής αξίας του efood market, στηρίζοντας ευάλωτες κοινωνικές ομάδες.
Μέσα σε δέκα μήνες από την έναρξη του προγράμματος, περισσότερα από 36.900 γεύματα έχουν ήδη διανεμηθεί σε 11.000 ανθρώπους, στην Αθήνα και την Θεσσαλονίκη, σε συνεργασία με την Τράπεζα Τροφίμων. Συνολικά συγκεντρώθηκαν, μέσω του efood market, 12.600 κιλά φαγητού, τα οποία μετατράπηκαν σε γεύματα για ανθρώπους που υποστηρίζονται από τα 16 συνεργαζόμενα ιδρύματα και συσσίτια.

Η δράση αυτή, η οποία θα συνεχιστεί και το 2025, αποτελεί μέρος της στρατηγικής Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης του efood και του προγράμματος «Love Delivered», με στόχο την ουσιαστική βοήθεια στις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες.
Έφτασε η ώρα των μεγάλων αποφάσεων για τους αγρότες - Ξεχειλίζει η οργή μετά το φιάσκο με τον ΕΛΓΑ
Δημοσκόπηση MRB για OPEN: 8 στους 10 στηρίζουν τους αγρότες και καταδικάζουν την κυβέρνηση για ΟΠΕΚΕΠΕ - Τι λένε για Τσίπρα, Καρυστιανού
Φρίκη στην Αυστρία: Έκαψαν ζωντανό γιο αντιδημάρχου για να του κλέψουν 200.000 δολάρια σε κρυπτονομίσματα
Αυτό είναι το νέο μυστήριο των Βερμούδων: Τι κρύβει η θάλασσα που «δεν μοιάζει με τίποτα άλλο στη Γη»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



